• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:42 ]

    Schrijf over de voordelen van het vergeten van spullen. Krijg je leraren gegarandeerd gek mee. :W


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Schrijf over de voordelen van het vergeten van spullen. Krijg je leraren gegarandeerd gek mee. :W


    Die is eigenlijk best goed. :'D

    Taize schreef:
    Schrijf over de voordelen van het vergeten van spullen. Krijg je leraren gegarandeerd gek mee. :W


    Wacht. Dan weet ik nog niet wat ik allemaal moet zeggen in het Engels.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Wacht. Dan weet ik nog niet wat ik allemaal moet zeggen in het Engels.


    Het vertalen is geen probleem, je moet eerst weten wat de voordelen zijn, niet?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Wanneer je je spullen vergeet;
    -Is je tas lichter.
    -Hoef je tijdens de les geen opdrachten te maken.
    -Kunnen ze ook niet gestolen worden.
    - ehm... I'm out of ideas. :'D

    Starkiller schreef:
    (...)

    Wacht. Dan weet ik nog niet wat ik allemaal moet zeggen in het Engels.

    Ik wil je wel even helpen. Wat is het probleem, het Engels op zich of de argumenten?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Brute schreef:
    Wanneer je je spullen vergeet;
    -Is je tas lichter.
    -Hoef je tijdens de les geen opdrachten te maken.
    -Kunnen ze ook niet gestolen worden.
    - ehm... I'm out of ideas. :'D

    - Je loopt kans eruitgestuurd te worden, zodat je lekker een uurtje vrij hebt.
    - Je kunt gezellig met je BF meekijken, of met een leuke jongen of zo, dus het is goed voor je sociale contacten.
    - Als je je huiswerk niet gemaakt hebt en je bent je schrift vergeten komt niemand daar achter. Dus je kunt gewoon geen huiswerk meenemen en geen schrift, dan heb je dus eigenlijk dubbel voordeel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik moet voor strafwerk 5 franse zinnen maken over wat ik bij frans heb geleerd. Dit zijn mijn zinnen:
    'J'ai appris à parler français en français. J'ai également appris à utiliser grammatice en français. J'ai appris mes trucs avec vous. J'ai appris ce "déjà vu" signifie. Et j'ai appris utiles Traducteur Google.'
    Oftewel:
    'Ik heb geleerd bij Frans om frans te spreken. Ik heb ook geleerd grammatice in het frans te gebruiken. Ik heb geleerd mijn spullen mee te nemen. Ik heb geleerd wat 'deja vu' betekend. En ik heb geleerd hoe handig Google Vertaler is.'

    Oh, ze gaan me haten :"D


    Let it come and let it be

    Starkiller schreef:
    (...)

    Wacht. Dan weet ik nog niet wat ik allemaal moet zeggen in het Engels.

    'Now I know that my bag is much heavier because of my English books and how it feels to write stupid lines.'


    Let it come and let it be