• BOOM SHAKALAKA! *O*(pirate) –heel blij is-

    Even terug gaand naar DIT topic over dat Emilie Autumn naar Nederland komt.
    Vandaag zijn de pre-sales gestart van de VIP-tickets en aangezien ik nog nooit een VIP-ticket heb gehad leek me dat wel leuk dat nu een keer te doen. Maar toen ik gister een beetje rond aan het kijken was kwam ik erachter dat je er een creditcard voor nodig had. Ik heb er geen en mijn moeder had de hare nog nooit gebruikt. Dus ik helemaal over de zeik en bang dat ik ze mis zou lopen :’DDD.. Maar gelukkig is alles zojuist toch nog goed gekomen. Ik heb er al helemaal zin in ^^.

    Als je VIP bent mag je eerder naar binnen, heb je een Q&A/Poemreading van/met Emilie en daarna een M&G+foto’s die gemaakt woorden door een fotograaf en daarna mag je gewoon in de zaal blijven, zodat je lekker vooraan staan (nerd). Je krijgt ook een limited edition poster en verder nog een paar goodies. De tickets waren 66,20 per stuk, dus dat valt eigenlijk nog wel reuze mee.

    Wie van jullie gaat er in Maart ook naar EA in Utrecht (en heeft VIP-tickets)? Of heb je al eens VIP/Goldmember tickets voor een andere artiest gehad?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 14:28 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Progeny schreef:
    (...)

    Kirten?(joehoe)

    Ik had de vraag goed beantwoord, ik gokte idd op jou!*O* Maar echt supergaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf, dat gaat zo leuk worden.(wbw)
    Juhj, goedzo!! *Geeft koekje*


    Wie du mir, so ich dir.

    Da's niet op mijn verjaardag, hoor :'D 't Was meer een vraag!


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Fayan & Oppugno. Danku :Y) Komt goed. (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Winterfell schreef:
    Da's niet op mijn verjaardag, hoor :'D 't Was meer een vraag!
    Oo lol :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Oo lol :Y).

    Dat je dat niet weet (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Dat je dat niet weet (cat)
    *Herinnert Nynke er even aan dat ze een half jaar morfine heeft geslikt en van geluk kan spreken dat ze zich zo nu en dan weer herinnerd dat ze zelf inmiddels 21 is.* Mijn hersenen zijn verpest, ik weet helemaal niks meer :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    *Herinnert Nynke er even aan dat ze een half jaar morfine heeft geslikt en van geluk kan spreken dat ze zich zo nu en dan weer herinnerd dat ze zelf inmiddels 21 is.* Mijn hersenen zijn verpest, ik weet helemaal niks meer :Y).

    Mag ik jou er dan aan herinneren dat die "(cat)" er niet zonder reden achter staat 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Mag ik jou er dan aan herinneren dat die "(cat)" er niet zonder reden achter staat 8D
    I know I know, maar ik was wel even serieus. Tis geen grapje. Ik onthou echt geen drol meer. Dat gaat echt nergens meer over :'DDD.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    I know I know, maar ik was wel even serieus. Tis geen grapje. Ik onthou echt geen drol meer. Dat gaat echt nergens meer over :'DDD.

    Meheh. Lijkt mij ook erg vervelend, ja D: Huis volplakken met memo's :Y) Ik neem 't je niet kwalijk, hoor. Dat je zoiets niet weet.. hoe zou 't dan wel niet met mij zijn, als ik aan allerlei medicatie zat D: Mijn hoofd is nu al een vergiet. No problemo, hoor, Kirst!


    "I shut my eyes in order to see.'