• Sinds het nieuwe schooljaar is er dus ook een nieuwe okan klas/klassen bij ons in school (okan = onthaalonderwijs anderstalige nieuwkomers) en er was één jongen die mij echt meteen opviel. En ja, een meisje in mijn klas komt uit Syrië en heeft zelf ook enkele jaren geleden in zo'n okan klas gezeten en sinds enkele weken heeft dat meisje contact met een ander meisje uit de okan klas, een Marokkaans meisje die met die jongen, die mij meteen opviel, in de klas zat.
    Die jongen komt uit Afghanistan, is 17 en woont hier bijna 7 maanden.
    En van het één kwam het ander, op een dag ging die vriendin van mij naar die jongen en vroeg ze zijn facebook voor mij. Ik voegde hem toe, hij accepteerde mij en sinds een week of zo zijn we op facebook aan het praten met elkaar.
    Nu deze avond was hij online en we zijn elkaar beter aan het leren kennen via facebook en hij vroeg of ik broers/zussen had. Ik antwoorden en hem hetzelfde vragen. En ik was nieuwsgierig en vroeg of die broers/zussen hier ook in België waren.
    Hij zei neen en toen zei hij dat hij helemaal alleen hier in België was. En ik vond het zo erg, ik voelde me serieus slecht. het klinkt misschien stom, maar ik voel me nog steeds slecht omdat ik hem totaal niet kan helpen, althans ik zou niet weten hoe ;s
    Ik vind het zo erg, I mean hij is hier helemaal alleen :/

    Ameera schreef:
    (...)
    Awel dat hoop ik dus, haha ;d

    @Captain
    Ja, wel die jongen die ik ken is ook lief -oké we praten nog maar een week of zo met elkaar, maar hij is echt lief ;3

    Haha, cool. :3
    Ik zou er gewoon vriendjes mee worden!


    Where there is a sea there are pirates...

    Divion schreef:
    (...)
    Damn ik woon echt niet ver van Sint-niklaas en Antwerpen ;O Welke school dan? want mijn vriendin gaat naar KA sint niklaas.

    Sint Jozef Klein Seminarie - akak 't College aka één van de grootse snobscholen in Sint Niklaas :Y) en praten durf ik niet -i'm way too shy ;o

    Ameera schreef:
    (...)
    Sint Jozef Klein Seminarie - akak 't College aka één van de grootse snobscholen in Sint Niklaas :Y) en praten durf ik niet -i'm way too shy ;o

    Lol, mijn vader heeft daar op school gezeten x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Lol, mijn vader heeft daar op school gezeten x'D

    Haha, stoer :Y)

    Ameera schreef:
    (...)
    Haha, stoer :Y)

    Hij vond 't een kutschool ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dubbelpost ;x

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:21 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    OHMYSTYLES schreef:
    Aawh, nou wil ik hem graag een knuffel geven (cat)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Hij vond 't een kutschool ;x

    Ah, ik vind van niet. Ik zit er wel graag (: maar ja, er zijn nu ook andere leraren etc

    Eh en iedereen die hem een knuffel wil geven; heel lief bedoelt en zo, maar hands off (cat) -jk

    Ameera schreef:
    (...)
    Ah, ik vind van niet. Ik zit er wel graag (: maar ja, er zijn nu ook andere leraren etc

    Tuurlijk dat was like, twintig jaar geleden, en volgens mij zijn ze een heel stuk versoepeld c:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    OHMYSTYLES schreef:
    Aawh, nou wil ik hem graag een knuffel geven (cat)