• Daar was ik nieuwsgierig naar. ^^

En dan bedoel ik echte verhalen/stories, geen stand-alones of verhalen met maar vijf hoofdstukken. :')

Ikzelf eentje.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Twee..

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Eén, maar toen was ik negen, en het was flut. D':

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

geen,...

Eentje en daar schaam ik me voor.
    En eigenlijk was het niet eens de bedoeling dat die zo zou eindigen. Het was een hoofdstuk dat als -flauw- einde kon dienen, dus ja. :x

Maar nu schrijf ik aan een story die ik móét afmaken. Ik begin aan geen nieuw verhaal tot die af is!

[ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:43 ]

Let the Night embrace you

geen maar ik wil hem echt afmaken of toch er een mooi einde aangeven dat er een vervolg aan kan

Zero.
    Het lukt me nooit.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Één.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Geen enkele. Ik ben nog bezig mijn eerste story ;D

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

0 (cat)

-

Geen, maar ik maak mijn verhalen onuitputtelijk. :Y)
    Dát is pas de kunst.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Geen. Maar daar staat tegenover dat ik maar een voortijdig heb afgebroken, en ik schrijf momenteel aan twee.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

4 twilightfanfictions, 1 Harry Potter fanfiction en een story met onbekende personen.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Een

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Mutant schreef:
    Zero D: