• Heey,

    Heb je eens een leuke mentor, krijgt je mentor een hartinfarct...
    Dat is mij dus overkomen, mijn mentor voelde zich de week voor de vakantie (op donderdag) niet zo lekker en voelde iets aan zijn hart. Dat was dus een lichte hartinfarct, daarbij werd hij afgelopen weekend met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Hij heeft nu een dubbele bypass.
    Het is zo erg dat hij waarschijnlijk pas volgend schooljaar weer les kan geven.
    Hij geeft levensbeschouwing, ik kreeg eerst een andere vervanger, een oude vrouw van 55+ (die ik in de 1ste en de 2de heb gehad). Maar ik krijg nu m'n coole docent van vorig jaar!!
    Dat is het enige positieve eraan, ik krijg een goede vervanger.
    We gaan nu als mentorklas zijnde een grote kaart voor hem kopen en een cadeautje erbij, iedereen uit de klas legt er 50 cent neer. Die wordt donderdag via de teammanager opgestuurt. Hij woont niet in Almere, maar geeft er wel les.

    Bye,
    RMnJvKnLHfan (Kim)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ocharme die man ;o


    None but ourselves can free our minds.

    dubbelpost lol

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:04 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Je mentor krijgt een hartinfarct en jij maakt je zorgen of je wel een leuke vervanger krijgt? Vind je dat niet een heel klein beetje cru?
    In elk geval, laten we hopen dat het snel beter gaat met je mentor (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Welke school geeft ie les in Almere. (nerd)


    SLOAN.

    Taize schreef:
    Je mentor krijgt een hartinfarct en jij maakt je zorgen of je wel een leuke vervanger krijgt? Vind je dat niet een heel klein beetje cru?
    In elk geval, laten we hopen dat het snel beter gaat met je mentor (:

    Dit.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Klikt niet echt leuk :3

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:07 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn mentor is (nu al) overspannen. En dat is dus zeer prettig.
    En wat zielig voor die man!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Taize schreef:
    Je mentor krijgt een hartinfarct en jij maakt je zorgen of je wel een leuke vervanger krijgt? Vind je dat niet een heel klein beetje cru?
    In elk geval, laten we hopen dat het snel beter gaat met je mentor (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Taize schreef:
    Je mentor krijgt een hartinfarct en jij maakt je zorgen of je wel een leuke vervanger krijgt? Vind je dat niet een heel klein beetje cru?
    In elk geval, laten we hopen dat het snel beter gaat met je mentor (:

    Taize schreef:
    Je mentor krijgt een hartinfarct en jij maakt je zorgen of je wel een leuke vervanger krijgt? Vind je dat niet een heel klein beetje cru?

    Ik bedoel het in de zin van, ik ben heel slecht in levensbeschouwing en vorig jaar kon ik het sowieso beter dan in leerjaar 1 en 2. De vervanger die ik dus krijg, zelfde docent van vorig jaar, is heel goed.
    Maar mijn mentor is ook heel goed.
    Nu maar hopen dat ik zo snel mogelijk een mentor krijg.

    BR00KLYN schreef:
    Welke school geeft ie les in Almere. (nerd)

    Het Baken Park Lyceum in Filmwijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."