Het is vandaag dus goed weer, ik bel dus mijn vriendin op om te vragen of ze mee wilt komen skaten, ze zegt dat ze nu al ergens naartoe gaat met haar familie, ik nog 2 andere vriendinnen bellen, zeggen ze juist hetzelfde. Dan besluit ik maar om thuis te blijven. Ik vraag aan m'n ouders of wij misschien niet ergens naartoe kunnen gaan, naar een park of gaan picknicken. Zeggen ze natuurlijk nee, we hebben het veel te druk. Van m'n ma kan ik dat nog wel begrijpen, maar va m'n vader écht niet, want het enige wat hij doet is voor de tv hangen. 2 minuten later zitten m'n ouders ruzie te maken, en zegt m'n vader zelfs tegen m'n ma: Ik snap niet waarom ik ooit ben getrouwd met jou. Ik was echt hard geschrokken van dat. Nu zit hij flessen wijn in een zak te doen, en gaat hij vertrekken naar een vriend van hem. Hij is al vaker dronken thuisgekomen, maar ik hoop dat dat vandaag niet opnieuw gebeurt. Conclusie: Terwijl bijna al mijn vriendinnen lekker gezellig gaan picknicken, zit ik hier met een kille sfeer thuis op Q.
Begrijp me niet verkeerd, er zijn mensen op Q. met veel ergere problemen, maar dit moest er gewoon even uit.
[ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 14:27 ]
Some people are so poor, that the only thing they have is money.