• Hoi iedereen ^^
    Ik heb net besloten weer covers te maken ^^
    Maar andere aanvragen mogen ook (:
    Voor een voorbeeldje, klik hier ^^Op de eerste pagina staan niet veel covers, op de anderen wel ^^

    Wil je voor mij een cover maken?
    Titel: Famous in A snap
    foto's:


    Natuurlijk ^^


    Klikje voor ware grootte ^^
    Hopelijk vind je de cover mooi =D!

    ^geweldig ty :)



    &



    Met de tekst: Kiss from a rose.

    Dank je wel!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:39 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    Klikje voor ware grootte =D
    Hopelijk vind je het mooi =)

    Gimp schreef:


    Klikje voor ware grootte =D
    Hopelijk vind je het mooi =)


    Ik vind hem wel heel erg mooi, alleen ik ben wat meer van de minder opvallende kleuren en letters. Zou je hem misschien wat sierlijker willen maken :$? Want je kan echt super mooie covers maken!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Kan je voor mij een cover maken bij dit:
    Skye was adopted at a very young age. She doesn't remember her Biological parents at all. But, at the age of fourteen, she starts having these dreams. Voices yelling and a woman bending over her. Also, she hears this name, Allison. Soon, she starts wondering, who is this woman. She has always searched her parents, as soon as she found out that she was adopted. Can these dreams help her with her quest?


    Ik heb nog geen idee wat er op moet.


    Ex astris, sciencia

    Oh , ik zoek een cover :'D
    Ik had net in het topic van iemand anders gereageerd , maar die van jou zien er ook heel mooi uit !

    Alleen het hartje

    Alleen het varkentje met zijn vleugels

    Alleen de vlinder

    Deze als achtergrond

    En dan als titel Roadlife.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.


    Beter? Als het niet goed is, zeg het dan (:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 21:40 ]

    Bronte schreef:
    Kan je voor mij een cover maken bij dit:
    Skye was adopted at a very young age. She doesn't remember her Biological parents at all. But, at the age of fourteen, she starts having these dreams. Voices yelling and a woman bending over her. Also, she hears this name, Allison. Soon, she starts wondering, who is this woman. She has always searched her parents, as soon as she found out that she was adopted. Can these dreams help her with her quest?


    Ik heb nog geen idee wat er op moet.

    Um.. Kun je anders het uiterlijk een beetje beter beschrijven? Nu weet ik alleen de leeftijd.. Is ze blond, brunette, heeft ze een lichte huidskleur,..

    Zou je een cover kunnen/willen maken voor mijn eigen gemaakte foto story?
    link; http://www.quizlet.nl/stories/66263/photograph/
    Kies zelf de plaatjes die je mooi bij elkaar vind passen er maar uit :'D
    Er hoeft geen tekst op (':
    Alvast bedankt <3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."


    en



    Met als titel: Laat het gaan, in gewone letters.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gimp schreef:


    Beter? Als het niet goed is, zeg het dan (:


    Super, thanks ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    Klikje ^^
    Hopelijk vind je hem mooi (:

    zou je deze drie plaatjes bij elkaar willen doen, met de tekst: Your poison is running through my veins. zou je het plaatje van het meisje om kunnen draaien zodat het lijkt dat ze naar elkaar kijken. en ik zou graag alleen maar de hoofden willen.





    alvast bedankt


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.