• Naar aanleiding van het topic van AfterToday bedacht ik me dat het misschien wel leuk zou zijn voor de users die meedoen hun voortgang op Q zetten.

Wat is de bedoeling?
    Je maakt gewoon één bericht aan (om het overzichtelijk te houden en we niet van iedereen 30 berichten krijgen met de tekst hoeveel woorden iedereen heeft) en daarin komt je username op NaNoWriMo te staan, je verhaal, of je het eventueel op Q zet, waarover het gaat en als laatste gewoon een lijstje met 1 t/m 30 november die je iedere dag bijwerkt en het aantal woorden die je die dag geschreven hebt online zet.

Username: Liquore
    Post je je verhaal op Q: Ja
    Naam verhaal: The Gunpowder Treason
    Synopsis:
    Remember Remember The Fifth Of November
    The Gunpowder, Treason And Plot.
    I See No Reason Why Gunpowder Treason
    Should Ever Be Forgot...

2114-2115
    London, Engeland.
    Wat als je in een tijd leeft waarin oorlogen alledaags zijn?
    Wat als je in een tijd leeft waarin je vrienden en familie ziet sterven?
    Wat als je in een tijd leeft waarin de rijken de macht grijpen en de armen in vergetelheid raken?
    Wat als je in een tijd leeft waarbij de wereld een houdbaarheidsdatum heeft?
    In deze wereld leeft Valerie Ryker, codename V. Eenentwintig jaar oud en leeft met een plan. Vijf november zal niemand vergeten.

Voortgang:
    1 november: 1728 woorden
    2 november: 1816 woorden
    3 november: 1198 woorden
    4 november: 0 woorden
    5 november: 3003 woorden
    6 november: 2307 woorden
    7 november: 4408 woorden
    8 november: 1609 woorden
    9 november: 2424 woorden
    10 november: 2211 woorden
    11 november: 0 woorden
    12 november: 3204 woorden
    13 november: 7483 woorden
    14 november: 15.162 woorden
    15 november: 5594 woorden

Totaal aantal woorden: 52.147 woorden

[ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 0:08 ]

Username: Pumpkins (yup, ook op Q)
    Post je je verhaal op Q: Mmm, waarschijnlijk, als ik 'm af krijg.
    Naam verhaal: I'd trade you for a dream catcher.
    Synopsis:

I’d trade you for a dream catcher.

Last time I saw your face I prayed that you'd stay,
    Now I know you were just dying in my arms,
    I want to see you only one last time,
    To hold you while you die in me,

We've left the sea and now we're too late,
    So pray by my side

I'll cut you and you'll scream so loud all fucking night,
    We should've been there together,
    But you went and opened a whole new world for yourself
    I will hide all your fear in your mind
    I'll hide your fear inside your mind,
    Let it all build up

You set fire to our love,
    You let it burn,
    You watched it fucking burn.

Skylar Faraday is een Squib, althans, dat is wat haar is verteld. Ze woont in een tovenaarsdorp, Greenwitch, maar weet niet dat al haar buren ook magie beoefenen. De jonge Skylar is helemaal gefascineerd door een huis, the Burrow, waar de voor haar nog onbekende familie Weasley woont. Elke dag gaat ze wanneer ze uit school komt naar de struikjes vlakbij the Burrow, en verstopt zich daar om naar het huis te kunnen kijken. Op een dag betrappen Fred en George Weasley het kleine meisje, maar in de plaats van boos op haar te worden, nodigt de tweeling haar uit om naar binnen te komen. Skylar neemt die uitnodiging maar al te graag aan, maar zal hier later nog voor moeten boeten. Ze beland door een slappe smoes in Azkaban, en komt daar jaren later pas uit. Maar al snel verlangt de inmiddels bijna volgroeide Skylar terug naar haar tijd in de gevangenis, want de echte wereld is niet zo mooi als het vanuit de raampjes van haar cel leek...

Voortgang:

1/11: -
    2/11: -
    3/11: -
    4/11: -
    5/11: -
    6/11: -
    7/11: -
    8/11: -
    9/11: 720

Totaal: 720

Ik ben vandaag pas begonnen.

Intersectional feminist

Zó, veel makkelijker

Ordo ab Chao

AfterToday schreef:

Zó, veel makkelijker

Haha x'd

I can't even think straight.

Vergeet iedereen het bij te werken of zijn er echt heel veel mensen gestopt?

Carry me away, I hope that you don't break.

Eurydice schreef:

Ik vergeet gewoon bij te werken.

Ex astris, sciencia

Eurydice schreef:

Ik vergat ook steeds om het bij te werken. Maar dat ik niet ben gestopt is ook wel te horen in het algemene NaNo-topic. (krul)

Ik denk dat heel veel mensen er gewoon te lui voor zijn of er niet aan denken.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    (...)

Ik vergat ook steeds om het bij te werken. Maar dat ik niet ben gestopt is ook wel te horen in het algemene NaNo-topic. (krul)

Ik denk dat heel veel mensen er gewoon te lui voor zijn of er niet aan denken.

Dat laatste ja, ik vergeet het ook steeds. Maar het staat ook in de Nano-statistieken.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Wat is een synopsis en waar moet je dan je verhaal kwijt? XX

What by Zeus' beard is going on????

omymalfoy schreef:
    Wat is een synopsis en waar moet je dan je verhaal kwijt? XX

Dat is een samenvatting. En je moet je verhaal zelf schrijven op word ofzo, niet op de site.

Ex astris, sciencia

Oke thanx XX

Oké ik heb nog een paar vragen (Ik voel me echt dom nu) Moet je dan je vooruitgang vanaf 1 november neerzetten? Want ik zag net iemand die dat had gedaan maar die was later pas begonnen..En moet je dan je vooruitgang en synopsis er maar 1 x opzetten of wanneer precies?

Je bent dit topic even aan het bumpen, en dit hoort meer in het algemene topic.

Maar, ja je moet je vooruitgang vanaf een november neerzetten. Ja, een keer in het topic en je post een keer per dag updaten. Maar dat moet ook op de site zemf.

Ex astris, sciencia

omymalfoy schreef:
    Oké ik heb nog een paar vragen (Ik voel me echt dom nu) Moet je dan je vooruitgang vanaf 1 november neerzetten? Want ik zag net iemand die dat had gedaan maar die was later pas begonnen..En moet je dan je vooruitgang en synopsis er maar 1 x opzetten of wanneer precies?

in principe is het de bedoeling dat je één post aanmaakt waar alles instaat (zie het eerste bericht). als jelater bent begonnen zet je dus overal streepjes of 'nul woorden' tot de dag waarop je wel bent begonnen. Daarna werk je het gewoon iedere dag bij en kun je een beetje vergelijken of je goed bezig bent vergeleken met andere schrijvers.

username: omymalfoy
    Post je je verhaal op Q? Als ik het af heb, denk ik wel
    Naam Verhaal: Maanlicht
    synopsis: Thelma heeft last van nachtmerries en leidt hier steeds meer onder. Ook krijgt ze steeds vaker flauwtes en toevallen en krijgt een voorspellende gave. Ze ziet geesten en hoort stemmen. Haar ouders zijn strenggelovig en geloven haar niet. Maar Thelma wordt depressief en haar leven wordt een hel. Maar dan krijgt ze hulp en gaat het beter met haar. Maar wat als een geheimzinnige achtervolger haar tot waanzin drijft...

Voortgang:
    1 November: 0 woorden
    2 November: 0 woorden
    3 November: 0 woorden
    4 November: 0 woorden
    5 November: 0 woorden
    6 November: 0 woorden
    7 November: 0 woorden
    8 November: 0 woorden
    9 November: 0 woorden
    10 November: 0 woorden
    11 November: 1224 woorden (gestart)