• Die tijd waarin je geen vijfhonderd meter kunt fietsen zonder een platgereden egel tegen te komen. Ik woon nog geen vijf minuten van mijn school en toch gebeurt het zelden dat ik er helemaal geen zie liggen. Hoeveel hebben jullie er al gezien? (no_chears)

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik zie voornamelijk aangereden konijnen.
    In het voorjaar.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Nee, nog geen een. Dat verbaasde mij eigenlijk ook al.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Ik heb ze nog niet gezien, gelukkig D:

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

nog geen 1 alleen vorig jaar, maar dat was damn grote o.o.

[ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 18:13 ]

Shoganai i ne~

Kyou schreef:

We accept the love we think we deserve.

Ik zie ze nooit, hier midden in de stad. Hier zien we hooguit een aangereden kat van de buren... Of een domme vogel die tegen de muur aan is gevlogen...

Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

ik kwam er één tegen voor mijn deur. k heb m bij een bos vrijgelaten

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Aangereden egels, vogels, katten, dieren waarvan je allang niet meer weet wat ze zijn omdat de ingewanden over de grond liggen,

Zelfs vogels zijn niet snel genoeg om weg te vliegen, zo snel rijden ze hier. (no_chears)

Aww. D:
    Ik zie ze niet zo heel veel, gelukkig. Maar wel wekelijks...

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Starkiller schreef:
    Aangereden egels, vogels, katten, dieren waarvan je allang niet meer weet wat ze zijn omdat de ingewanden over de grond liggen,

Zelfs vogels zijn niet snel genoeg om weg te vliegen, zo snel rijden ze hier. (no_chears)

Kyou schreef:

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Ik zie ze nooit.

comfort in c h a o s

Starkiller schreef:

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Saepe schreef:
    Ik zie ze nooit, hier midden in de stad. Hier zien we hooguit een aangereden kat van de buren... Of een domme vogel die tegen de muur aan is gevlogen...

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Ik zie ze niet heel vaak, maar het zijn er sowieso te veel.(no_chears)

Have you ever been alone in a crowded room?