• Op school heb ik nu een paar weken creatief schrijven en we moeten nu een verhaal van minstens 50 bladzijden gaan schrijven...
    Het probleem is dat ik echt totaal geen inspiratie heb, en het mag geen fanfiction zijn...
    Heeft iemand hier misschien nog een goed idee? ;$

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Een fluffy romance story? Die schrijven nogal makkelijk? Wel gaaf dat je het hebt op school, ik zou dat willen!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 17:43 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Schrijf over dat jij en je vrienden worden opgesloten in een kasteel, en wat er dan gebeurt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat wil ik ook! (no_chears)
    Doe gewoon een of ander makkelijk tienerverhaal? (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wanneer wij jou ideeën gaan geven, zal het niet meer je eigen werk zijn en waarschijnlijk krijg je dan moeite met de uitwerking ervan. Daarbij heet het 'creatief shrijven', dus lijkt het me de bedoeling dat het om jouw creativiteit gaat, niet om de onze. Denk er nog even over na, je bedenkt wel wat. :]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lilium schreef:
    Een fluffy romance story? Die schrijven nogal makkelijk? Wel gaaf dat je het hebt op school, ik zou dat willen!


    comfort in c h a o s

    Ik kijk altijd op weheartit voor inspiratie en dan zoek ik op dingen als± mysterious of whatever.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls