• zeik.
    Ja, tegenover mijn zusje van 4.
    Ze kan niet stoppen met vragen stellen en ze laat me niet alleen. Nadat ik de vaat had gedaan kwam ze al naar me toe: "Wat gaan we spelen?"
    "Niks," zei ik,"Ik ga naar boven" en deed de deur dicht voor haar neus. Omdat ik haar goed genoeg ken, hield ik de deurklink tegen en duwde deze naar boven, want ik wist dat ze me toch zou achtervolgen. Ze begon er een hele poos aan te trekken en aan te hangen omdat ze per se naar mij toe wou. uiteindelijk ging ze jammerend naar mijn grootvader die op de bank lag:
    "Axelle heeft de deur op slot gedaan!" Mijn grootvader riep op een strenge wijze naar mijn naam en ik hoorde hem opstaan. Ik liep pijlsnel maar heel stil naar boven. Toen hij de deur opendeed, was ik al boven en werd hij boos op haar. Muahaha.


    Owl you need is love.

    Geweldig _O_
    Soms moet dat gewoon, haha. I know the feeling.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het is idd gemeen ^.^

    EDIT: Maar dat doe ik zelf ook zovaak =P

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 15:57 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oooooh zo vervelend is dat XD


    Life is hard and then we die

    Enigskinds :'D


    Let it come and let it be

    Ik ken het. Mijn broertje wil constant iets met me doen als ik huiswerk aan het maken ben/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ze is 4 jaar, dan vind ik het zielig dat jij dat doet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hihi,
    Ik snap wat je bedoeld, al doet mijn zusje -ook van 4- het meestal met mijn broertje [a]
    Alleen je hoort ze dan wel het hele huis door gillen :|

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:07 ]


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Negligible schreef:
    Ze is 4 jaar, dan vind ik het zielig dat jij dat doet
    Kindjes van 4 begrijpen het niet als jij zegt dat je niet wilt spelen. Dan gaan ze vragen 'Waarom niet?' en blijven ze aan je kop zeuren totdat je uiteindelijk toch komt. Ik vind het wel logisch eigenlijk :')


    Life is hard and then we die

    Geen broers of zussen. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zei vroeger altijd tegen mijn broertje; 'Als je naar huis gaat krijg je een ijsje van mama.' Dan ging hij weg en kreeg hij thuis geen ijsje. Best gemeen, maar mijn broers deden het ook bij mij. :W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    _O_


    Where words fail, music speaks

    Het is nog maar een peuter, en jij bent wel ietsje ouder, gedraag je naar je leeftijd zou ik zeggen, ik ben tante van een neefje van 7 en een nicht van 9, en ik laat ze gwn met mij spelen, hih


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    hahhaa
    Je bent 106 jaar ouder dan haar


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Negligible schreef:
    Ze is 4 jaar, dan vind ik het zielig dat jij dat doet


    Dit + Ik heb alleen een broer van negentien, die doet dat niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Negligible schreef:
    Ze is 4 jaar, dan vind ik het zielig dat jij dat doet


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.