• Ik had vannacht zo'n leuke droom!

Ik was dus uitgekozen om de laatste twee dagen samen met One Direction mee op tour te gaan. Dus ik was aan't wachten tot de bus mij zou halen. Toen waren ze er en er was meteen al een hechte band tussen ons. We waren heel vriendelijk tegen elkaar en het was echt leuk. Toen waren de twee dagen voorbij en we vonden het heel jammer. We hadden afscheid genomen van elkaar en besloten om vrienden te blijven. En toen na een week kwamen ze me weer halen en werd ik heel close met Harry. We zoenden vaak. En toen werd ik wakker met de gedachten "Harry, Harry, Harry, Harry, .."

Dit was mijn zo leuke droom die ik weer wil mee maken. Maar zeg me, wat was jullie droom?

Ik droomde dat ik een dansoptreden moesten doen en ik stond helemaal alleen op het podium, maar kon me niets meer van de dans herinneren. :/

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Eh, ik droom altijd heel vreemd. Voornamelijk over onbereikbare jongens, vreemde fantasie werelden en dat ik de held van het verhaal ben. :Y)

"Well, well. Look who we've got here!"

Roux schreef:
    Eh, ik droom altijd heel vreemd. Voornamelijk over onbereikbare jongens, vreemde fantasie werelden en dat ik de held van het verhaal ben. :Y)

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Ik droomde dat ik te paard fysio had en daarna One Direction paardrijles ging geven xD

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Ik droom meestal dat mensen die ik ken geen hoofd hebben ofzo :W.

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Ik droomde dat ik naar de bakker moest, maar het witte brood was op en ik wou echt niets anders. En toen vroeg ik om een donut en een berlijnse bol zodat ik toch nog zou kunnen eten, maar die wou die bediende niet geven om een of andere reden. :l
    En toen werd ik kwaad en rende ik de bakker uit naar een speeltuintje waar een politieman me kwam vertellen dat er een monster rondliep, ofzoiets.

Happy Halloween! :W

Let the Night embrace you

Ik ga zelfs niet beginnen met vertellen over mijn dromen, ik droom telkens echt ware bloederige nachtmerries. :')
    Zo kut is dat!

Where there is a sea there are pirates...

Als ik droom, droom ik over onbereikbare jongens.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik droom heel veel, Alleen 5 minuten nadat ik wakker ben kan ik me er niks meer van herinneren

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one