• Ik wil wel, maar toch ook niet.
    Ik wil praten, maar kan het niet. Ik wil het verwerken in een hoofdstuk, maar toch ook niet. Ik wil mijn gedachtes sorteren, maar het lukt niet. Ik wil stoppen met huilen en depressieve muziek luisteren, maar eigenlijk niet.
    Ik wil gehoort worden, maar ook zwijgen. Ik wil de deken om me heen slaan, maar ik wil het ook koud hebben.

    Herkent iemand zich hier in?


    Let it come and let it be

    Eerlijk gezegd niet, maar ik denk wel dat er mensen zijn op Q. sie sich hier wel in herkennen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Jup.
    Gewoon die muziek blijven luisteren en vroeg gaan slapen, dat helpt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Yesssss

    Jep. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja, soms heb ik dat wel. Echt van die dipjes.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bij sommige dingen heb ik dat wel, maar bij andere dingen helemaal niet. Ik wil bepaalde dingen echt wel achter me laten en er op vooruit gaan, maar bij die dingen lukt het dan juist niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Beastcrash schreef:
    Jep. =/


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ja, best vaak. Meestal ga ik dan gewoon lekker vroeg naar bed toe, en dan hopen dat het de volgende iets beter is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja, en dan vooral er de hele tijd over nadenken en verstrikt raken in je eigen gedachtes. Af en toe zou ik daar echt een uit-knop voor willen hebben =/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb altijd al gefaald in keuzes maken..:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Ik heb altijd al gefaald in keuzes maken..:W

    Het is niet echt een 'keuze' die ik steeds moet maken, het is een soort gokspelletje, uiteindelijk wil ik dat alles goed uitpakt, maar daar kun je alleen maar op hopen. Maar ik maak er een beslissing van, er zijn twee 'goede' wegen die ik kan kiezen, ieder met eigen voor en nadelen en nu weet ik steeds maar niet at ik moet/wil doen.


    Let it come and let it be

    Oh, zeker wel. En zelfs al heb ik besloten wat ik wil, ik moet het ook nog wel echt dóen. En daar loop ik meestal vast. Ik doe geen fuck.


    wth.

    Ja, heel erg. Ga slapen en word wakker met nieuwe moed en hoop.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Uhu (: Vaak..
    Het meeste van; ik wil het zeggen.. maar ook weer niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Countenance schreef:
    (...)
    Het is niet echt een 'keuze' die ik steeds moet maken, het is een soort gokspelletje, uiteindelijk wil ik dat alles goed uitpakt, maar daar kun je alleen maar op hopen. Maar ik maak er een beslissing van, er zijn twee 'goede' wegen die ik kan kiezen, ieder met eigen voor en nadelen en nu weet ik steeds maar niet at ik moet/wil doen.


    Ik ken het. Ze zeggen altijd dat er meerdere wegen naar Rome leiden. Dat kan best zijn, maar in de ene weg zitten toch echt meer bulten en gaten dan in de andere. Ik wil misschien ook wel eens een gladde weg, maar dat blijkt niet te kunnen.


    Have you ever been alone in a crowded room?