Ik wil dus de sims 3 kopen, maar mijn pc is nogal oud en ik weet niet of hij het aankan, nu heb ik het op Can You Run it Getest. Nu staat er dat ik voor 2 dingen 'geslaagd' ben en voor de rest (4 dingen) Staat er een vraagteken. Dit is wat er bij die dingen staat:
CPU
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista/7) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
You Have: AMD Athlon(tm) XP 2200+
CPU Speed
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista/7) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
You Have: 1.8 GHz Performance Rated at: 20.088 GHz
RAM
Minimum: (XP) 1 GB RAM; (Vista/7) 1.5 GB RAM [If built-in graphics then add 0.5 GB additional RAM]
You Have: 2.0 GB
Video Card
Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above)
You Have:
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required
Video RAM 128 MB
Pixel Shader version 2.0
You have:
(hier staat niks)
Omdat ik ong. niets van computers ken, zou ik graag willen weten of mijn pc het nu aankan of niet, en zo niet, kan ik er dan 'iets aan doen' of moet ik gelijk een nieuwe pc kopen? Alvast bedankt :')
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 19:42 ]
Some people are so poor, that the only thing they have is money.