• -

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 0:12 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sterkte' (flower)


    Owl you need is love.

    Ga dan gezellig dingen doen met je broer & ergens anders eten? Ze moet maar zelf voor haar eten zorgen, als ze je niet dankbaar is.

    Op de een of andere manier begrijp ik je wel. Je moeder zuipt alleen maar en dat staat jou helemaal niet aan, maar heb je er ooit eens over nagedacht om haar te helpen? Misschien maakt ze ook allemaal dingen mee en wordt het haar ook allemaal een beetje te veel. Probeer met haar te praten, en als het dan echt niet lukt, sterkte.


    We accept the love we think we deserve.

    Nialltastic schreef:
    Op de een of andere manier begrijp ik je wel. Je moeder zuipt alleen maar en dat staat jou helemaal niet aan, maar heb je er ooit eens over nagedacht om haar te helpen? Misschien maakt ze ook allemaal dingen mee en wordt het haar ook allemaal een beetje te veel. Probeer met haar te praten, en als het dan echt niet lukt, sterkte.


    Reken maar dat ik zoveel help als ik kan. Ik probeer alles te doen om het beter voor haar te maken. Ik praat met haar als ze het nodig heeft, ik maak het eten klaar, ga naar de winkel. Ik doe alles voor haar. Maar het gaat gewoon altijd over haar problemen, en ze vraagt niet eens meer naar me. En het klopt, er zijn heel veel redenen voor waarvoor ze drinkt, maar ik kan er gewoon niet meer tegen, weet je? Ik kom daar iedere keer als ik daar vandaan kom is mijn humeur tot een nulpunt gezakt. Het trekt me gewoon leeg.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jemig, dat is rottig.
    Sterkte! <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Kan zij geen professionele hulp krijgen? o.O
    Ik zit nu in bijna een soortgelijke situatie -wel iets anders hoor- en ik ga dus écht niet alles voor mn moeder doen, want ik ben nog maar 16.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Stuur haar naar de psychiater ofzo ~


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Giants schreef:
    Stuur haar naar de psychiater ofzo ~

    Daar loopt ze al. I'd wish it was that simple.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Daar loopt ze al. I'd wish it was that simple.


    Aww, oke. Jeetje, dan weet ik het ook niet hoor. :3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.