• Ze waren bij ons in de centrum!.

Noud en Jack van Goede Tijden Slechte Tijden. Haha, was zo leuk!
    Ik heb een foto met ze gemaakt en hun handtekening gekregen!

Ik ben zo blij!

Hebben jullie ook een handtekening gekregen of foto met iemand gemaakt waar je fan van was?

X

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 17:13 ]

ik heb een handtekening van Everon Jackson Hooi
    ik zag hem bij de Bas van der Heijden bij mij in de buurt

Patronum schreef:
    Ik heb foto + handtekening van Tom Felton :3

En je bent daardoor 50 euro geript. (cat)

De weerman van RTL4 komt bij mij in de winkel vaak.
    En Rick van GTST heeft een vriendin die mij in het dorp woont en die komt ook wel eens in de winkel

Don't dream your life, but live your dream!

Nee, en ik ben echt te lui om hyperactieve fan girl te spelen. En ik zet mezelf niet graag zo voorschut.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik kom echt nooit bn´ers tegen. of mensen waar ik fan van ben..
    ik wil Ruud ook zien, ik ben jaloers!

~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

handtekeningen van One Direction

If you spread your wings, you can fly away with me.

Roland Hagen! GuitarHero von Maerzfeld!

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

Handtekeningen verzamel ik eigenlijk niet, aangezien ik die kwijtraak. Foto's met artiesten vind ik wel altijd leuk. Ik sta op de foto met; All Time Low, MakeBelieve, Destine, Make It Count, Kensington, MiMi Soya, You Ate My Dog en iemand van Her Bright Skies. Daar ben ik allemaal wel vrij trots op, aangezien ik die foto's echt leuk vind. (:

Ik kom de gebroeders Ko best vaak tegen bij mij in het dorp. Telt dat mee? :'D

"Ignite, my love. Ignite."

Uneventful schreef:
    Nee, en ik ben echt te lui om hyperactieve fan girl te spelen. En ik zet mezelf niet graag zo voorschut.

Lol, om een handtekening te krijgen, daarvoor hoef je nog geen "hyperactieve fangirl" te zijn, weet je. Lijkt nou net of je jezelf een beetje verheven voelt.

ars moriendi

Ik heb de handtekeningen van One Direction en een extra handtekening van Harry op een poster van hem (:

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

Dursley schreef:
    Handtekeningen verzamel ik eigenlijk niet, aangezien ik die kwijtraak. Foto's met artiesten vind ik wel altijd leuk. Ik sta op de foto met; All Time Low, MakeBelieve, Destine, Make It Count, Kensington, MiMi Soya, You Ate My Dog en iemand van Her Bright Skies. Daar ben ik allemaal wel vrij trots op, aangezien ik die foto's echt leuk vind. (:

Oooh MiMi Soya, hoe ben je daar aan geraakt? D:

Agape schreef:
    (...)
    En je bent daardoor 50 euro geript. (cat)

So?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ik had een handtekening van Yu van Cinema Bizarre en ik ben toen ook met hem op de foto geweest.
    De handtekening is op mysterieuze wijze verdwenen, maar de foto heb ik natuurlijk nog steeds :'D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Leuk
    Ik heb de handtekeningen van de leden van Moke en van een paar musical mensen (oa van William Spaaij die nu ik Zorro speelt, die heb ik gevraagt toen hij zomaar langs kwam lopen na afloop ( dus niet bij de artieste ingang of bij zo'n handtekening sessie)

Do it scared, but do it anyway.