• Heeeeej,

    Wat is nou jullie favoriete website?? (behalve quizlet:P)
    ik vroeg me dat gwn even af :)

    mijne:
    fyeahloganhenderson.tumblr.com
    youtube.com
    btrband.com
    twitter.com
    hyves.nl
    weheartit.com

    en nog veel meer :D

    en van jullie????

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Twitter, Facebook, Youtube, Quizlet, Tumblr, Hotmail, Weheartit


    Don't dream your life, but live your dream!

    Quizlet, Facebook, Hyves, Twitter (TweetDeck), Msn, Doodje Jump :'D

    Midna schreef:
    (...)

    Was dat dan? -ben niet nieuwsgierig ofzo-


    Een site waarop je "draken" kunt adopteren. En dan moet je die allemaal laten opgroeien (in een week zijn ze volwassen), waarna je weer nieuwe eieren kunt nemen. En dan kun je ze laten paren voor nieuwe eieren, en stambomen maken. Het gaat er dan om dat je alle soorten verzamelt. Soms moet je ook bepaalde soorten kruisen om een hybride te krijgen, en alles. -facepalm- Het is echt zo'n game voor mensen die geen leven hebben zoals ik.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    (...)

    Een site waarop je "draken" kunt adopteren. En dan moet je die allemaal laten opgroeien (in een week zijn ze volwassen), waarna je weer nieuwe eieren kunt nemen. En dan kun je ze laten paren voor nieuwe eieren, en stambomen maken. Het gaat er dan om dat je alle soorten verzamelt. Soms moet je ook bepaalde soorten kruisen om een hybride te krijgen, en alles. -facepalm- Het is echt zo'n game voor mensen die geen leven hebben zoals ik.


    Klinkt schattig/grappig -ik heb iets met schattig-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you