• Hi!
    Ik ben met een verhaal bezig en ik zoek nog een mooie titel. Ik heb er zelf al een paar bedacht maar als jullie nog iets weten drop het dan hieronder!
    Het verhaal gaat over een meisje, haar beste vriendin wordt vermoord en zij wordt verdacht. Zelf weet ze dat ze onschuldig is, maar ze heeft niets om haar onschuld te bewijzen. De politie heeft juist genoeg om te bewijzen dat zij wel de moordenaar is, vooral omdat ze een goed motief heeft.
    In paniek vlucht ze. Ze besluit zelf op zoek te gaan naar de moordenaar om haar onschuld te bewijzen. Alleen hoe vind je een moordenaar, als je niet wilt hij hij jou vind?

    Het genre is thriller en romantiek, omdat er ook redelijk wat romance in voorkomt.
    Ik had de volgende titels bedacht.
    Till the edge of the world (Omdat ze tot het eind van de wereld wil gaan om de moordenaar te vinden)
    When the Bullet hits the Bone (Het gaat nou eenmaal over een moord, maar ik weet niet of dit echt een aantrekkelijke titel is??)
    Hold me in your arms forever (Ze wil haar beste vriendin natuurlijk weer terug, en tijdens haar zoektocht ontmoet ze een jongen op wie ze hopeloos verliefd wordt)
    Broken Dreams

    Drop jullie keuze hieronder, of als je andere suggesties hebt!!

    xxx


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    broken dreams vind ik de mooiste omdat ik persoonlijk vind dat hij niet te lang mag zijn

    K zou Till the edge of the world nemen.
    Komt t verhaal binnen kort op Q?? Zeg t dan ffkes, owkee?? :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Broken Dreams en ander till the edge of the world.
    Wil je melden als je begint?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Broken Dreams. spreekt me heel erg aan(flower)


    Xx


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    When the Bullet hits the Bone

    Maar!

    ik zou er van maken: Bullet to the Bone.

    Korter, en mysterieus.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Broken dreams (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Maeleena schreef:
    When the Bullet hits the Bone

    Maar!

    ik zou er van maken: Bullet to the Bone.

    Korter, en mysterieus.


    Ik ga voor Bullet te the bone die Maeleena net zegt.
    En anders Broken dreams ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Till the edge of the world, wil je zeggen als hij online staat? (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.