Ik weet echt niet meer wat ik eraan kan doen.
Ik zal het even uitleggen:
Sinds het begin van de eerste klas ben ik bevriend met W en L, in de derde klas kwamen er een paar bij ons vriendengroepje, onder wie S.
Vorig jaar kreeg W anorexia en moest daar uiteindelijk voor opgenomen worden. S wist dit, maar wilde dit niet aan mij vertellen en loog hier zelfs over tegen mij. Zelfs toen ik er zelf achter gekomen was wilde ze me niet vertellen wat ze wist (ze wist er wel meer van dan ik).
Hier kreeg ik ruzie om met S en doordat we beide verkeerde dingen hebben gezegd en gedaan is het niet meer goed gekomen. Dat is het punt ook niet meer. Niemand van het vriendengroepje gaat meer met haar om.
Gelukkig gaat het weer een stuk beter met W, ze gaat ook weer naar school, maar nu heeft S W een beetje van ons afgepakt. W wil nu ook nog nauwelijks met ons omgaan, en ik - en ik ben niet de enige daarin - heb een beetje de indruk dat S vervelende dingen over ons gezegd heeft.
Ik wil W niet verliezen als vriendin, maar ik weet niet wat ik eraan kan doen. En ik maak me ook een beetje zorgen om haar, omdat S er om bekend staat veel ruzie te krijgen met mensen en dit niet meer goed te maken. Wat kan ik doen?
Bedankt als je dit helemaal gelezen hebt.
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the