• Oke ik heb de harde schijf van mijn pa in m'n pc omdat mijn andere harde schijf ding gefaald heeft en dus een beetje kapot is ofzo weet ik het. Ik zat even rond te neuzen in de bestanden en kwam een map tegen genaamd Gambia vakantiefotos. Ik dacht, yeey vakantie fotos, die wil ik wel zien. Nou wat ik daar tegen kwam.. T_T ik kan mijn stiefmoeder niet meer normaal aankijken nu.. m'n ogen zijn verbrand.

    ben ik de enige die een beetje ongepaste foto's heeft gezien van zijn ouders D: fuuuuu


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wij hebben één pc en één laptop, en dat is gewoon voor allemaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gelukkig heb ik dat nog nooit gezien :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ging een filmbestand openen dat de naam Dora droeg op mijn vriend's pc en, nou, het was geen Dora o.O

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben heel blij dat ik ze nog nooit ben tegengekomen XD


    Wel me ma is betrapt.. ging naar boven, en me zus klierde me en ik wou dat tegen mama zeggen... zag ik haar op bed met dr ex. en mijn hersens dachten niet na..nja ik naar beneden.. in bed -we sliepen in de kelder, lang verhaal-
    en toen kwamen hun 2 ook later.. en ze hadden badjas aan...
    en had ik iets van; No way ? D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bedoel je nu dat er naaktfoto's waren? -dom-


    Owl you need is love.

    Omg; arme jij (;
    en neen ;P


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn ouders hebben een vrij droog, saai en passieloos huwelijk, dus nee. Ik heb ze zelfs nog nooit elkaar zien omhelzen. En mijn moeder vertelt me constant maar weer dat echte liefde niet bestaat en je beter af bent zonder partner. *le sigh* Het zal wel...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mijn ogen zijn ook aleens verbrand door vakantiefoto's xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik gelukkig nog nooit (bloos)


    -

    Diminuendo schreef:
    Bedoel je nu dat er naaktfoto's waren? -dom-

    Jep, helaas wel. :B

    @OHMYWEASLEYOHMYWEASLEY gelukkig, dan ben ik niet de enige!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”