• Het Griekse financiële drama is veel groter dan door de Europese ministers van Financiën werd gedacht. Daarom hebben 17 landen na 8 uur vergaderen gezamelijk besloten om het noodfonds met 1000 miljard te versterken. Ook zullen verzekeraars en banken vrijwillig de helft van de schulden kwijtschelden.

    Na de kwijtschelding zal de schuld van Griekenland nog staan op 250 miljard euro. José Manuel Barroso, voorzitter van de Europese Commissie zei verheugd te zijn met de maatregelen. "Europa heeft laten zien dat het alles doet wat nodig is"


    Oke, van mij mag Griekenland de EU uit,
    ik voel de Gevolgen straks in mijn portomonee :O

    wat vinden jullie?


    You're amazing the way you are, never give up!

    dependable schreef:
    griekenland betekend ook wel: er kan geld in. alle letters van griekenland zitten er in.


    Wow, inderdaad! ^.^
    Ik vind dat Griekenland nooit in de EU had mogen zitten.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Griekenland wilden er al iets aan doen maar werd tegengehouden door het volk dus moesten wij ingrijpen. We kunnen ze nu echt niet meer in de steek gaan laten.

    Griekenland is slechts de eerste, dit gaat met meerdere EU landen gebeuren.
    En zou jij in de steek gelaten willen worden als dit met Nederland gebeurt?


    Here & Now

    Captain schreef:
    We zijn al véél te dicht bij de inflatie. Ik weet niet of het nog opgelost geraakt.
    De geschiedenis herhaalt zich.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beastcrash schreef:
    Ja, laten we nog eens zoveel geld weggeven.
    De Belgische staatsschuld is nog niet groot genoeg zeker. --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    who cares? in 2012 vergaat de wereld toch(joehoe)

    even serieus; ik denk dat het niet veel gaat oplossen, uiteindelijk gaat heel de wereld failliet. De rijken worden steeds rijker en de arme steeds armer.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 9:38 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik denk niet dat het wat uitmaakt of we hen eruit smijten of niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik denk niet dat het veel oplost als ze Griekenland eruit schoppen

    Dat doen ze dus echt niet terug voor ons. Wij gaan er echt teveel last van krijgen.


    Your make-up is terrible

    Starkiller schreef:
    WEG. MET. GRIEKENLAND. WEG. MET. GRIEKS. OP. SCHOOL.


    :') Ik heb na mijn profielkeuze nu alleen nog Latijn (nerd)

    OT;
    Ik denk dat Griekenland uit de EU gooien niks gaat helpen. De schuld blijft toch wel staan. Ze hadden gewoon beter gecontroleerd moeten worden. :(


    Happy Birthday my Potter!