• Helloo, ik verveel me een beetje dus drop hier je story's en misschien ga ik hem wel lezen! Haha, ;P
    Ik zoek naar:
    1D verhalen,
    Fantasie,
    en drama-verhalen

    Ik heb honger dus doe het snel ;P

    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    ik dacht dat je serieus eten wou.(cat)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    ik dacht dat je serieus eten wou.(cat)


    Haha, xP.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    verhalen zijn om te lezen niet om te eten:Y)


    You can't not look cool with a crossbow.

    AppleStrudel schreef:
    verhalen zijn om te lezen niet om te eten:Y)


    Weet ik maar ik ben gewoon melig ;P


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Twilight?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Twilight?


    Is oowk goed =D


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Ik heb best veel one direction verhalen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Philosopher schreef:
    Ik heb best veel one direction verhalen (:


    Ik ga kijkeen!


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Ik zou zeggen; kijk op mijn profiel :Y)


    To infinity and beyond •

    Paynelicious schreef:
    (...)

    Is oowk goed =D


    JEAAJ! If loving you sends me to hell •Seth C. Het is een verhaal met Sethiee boo, en hij is orgineel dat wel. Maar je moet wel goed opletten zeg maar, het is niet een meisje verhuist naar forks maar echt een verhaal waar je op de details moet letten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Diary of Dawn
    Mijn nieuwe verhaal!
    Het heeft nog maar twee hoofdstukken, maar het wordt wel een heftige storie denk ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stray schreef:
    ik dacht dat je serieus eten wou.(cat)

    Natuurgebonden
    Fantasy, onbekende personen
    Zie mijn profiel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vijfentwintig nachten tot de dood. Fantasy | Avontuur | Onbekende personen.
    En we dansten op gebroken glas. Onbekende personen | Drama

    (:


    I can't even think straight.

    Horrorzomer [14+]

    Zomer. Het mooiste seizoen van het jaar. Zon, zee en strand, elke dag. Het kan niet beter. Wanneer Jennifer samen met haar vriendinnen elke dag tot laat op het strand blijven, gebeuren er rare dingen. Damian, Aron, Chris en Liam besluiten op een avond geesten op te roepen. Jennifer weet wat de gevolgen zijn en samen met Celine, Melanie, Jessica en Ashley gaan ze naar huis. De volgende ochtend zijn de jongens spoorloos: Niemand weet waar ze zijn en ze nemen hun mobieltjes niet op. Wanneer Ashley op een brute wijze wordt vermoord is er één ding duidelijk: Damian, Aron, Chris en Liam zitten hierachter.

    Onbekende personen, romantiek en DRAMA! =D


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”