• Yay, alle deleted scenes van Deathly Hallows Part 2 staan op youtube!


    Linkje.

    Ik vind het wel heel slecht dat ze de scène van Ron en Hermione eruit hebben gelaten, en het stukje van de Hermione-Bellatrix... Jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ze hadden die scene van Tops en Lupos er in moeten houden! Ze hebben hun hele verhaal al uit de films gehouden en dan durven ze ook nog die scene te schrappen D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind eigenlijk dat ze alle scènes er gewoon hadden moeten instoppen, voor die 6 minuten. :W
    Vooral dat van Harry en Ginny- op de één of andere manier vind ik die heel erg goed.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 20:01 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Ik vind eigenlijk dat ze alle scènes er gewoon hadden moeten instoppen, voor die 6 minuten. :W
    Vooral dat van Harry en Ginny- op de één of andere manier vind ik die heel erg goed.

    Ja inderdaad, en die van Luna natuurlijk ook, gewoon omdat Luna zo awesome is =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Al die scènes hadden er gewoon in moeten zitten, het zijn indeed maar 6 minuten (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Al die scènes hadden er gewoon in moeten zitten, het zijn indeed maar 6 minuten (no_chears)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Die van Harry en Ginny en Lupin en Tonks! Die van Vilder is ook wel grappig als McGonagall kwam en dat hij zei dat er studenten uit bed waren. En waarop McGonagall dan antwoord dat ze uit bed horen...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ron wilde zeggen dat hij van Hermione hield!(krul)


    =

    Applejack schreef:
    Ze hadden die scene van Tops en Lupos er in moeten houden! Ze hebben hun hele verhaal al uit de films gehouden en dan durven ze ook nog die scene te schrappen D:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik lachte me helemaal slap toen ik ron in het begin hoorde. Ik dacht ook dat hij spaans, of wat dat voor taal dat dan ook is, sprak. "Yosjuthahees?"
    xDxDxDxD


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Orchideous schreef:
    Ik vind eigenlijk dat ze alle scènes er gewoon hadden moeten instoppen, voor die 6 minuten. :W
    Vooral dat van Harry en Ginny- op de één of andere manier vind ik die heel erg goed.

    The same here!


    Define "good".

    -Vergeet ik de abo-


    Define "good".

    Applejack schreef:
    Ze hadden die scene van Tops en Lupos er in moeten houden! Ze hebben hun hele verhaal al uit de films gehouden en dan durven ze ook nog die scene te schrappen D:


    I was an angel living in the garden of evil