“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
Whoopwhoop gay crossover!
Geen idee wie de characters zijn, volgens mij is het van een film genaamd Pirate planet.. of treasure planet ofzo. e_e
Maar check it out. :'D ik hou echt van die crossover filmpjes, zoals eh.. tsja wat hebben we nog meer, bijvoorbeeld Simba en Scar, van Lion king, ofzo. :'D
en als je het niks vind, luister dan op zijn minst het liedje, het refrein ervan is zo mooi @ 0:42! :'D Ik wil ook zulke filmpjes kunnen maken >_< zit nu nog te klooien met allemaal programmas..
- Home
- Forum
- Films en series
- Omg I love this!
Omg I love this! - Films en series
-
28 okt 2011 - 18:2928 okt 2011 - 18:31
*_________* Die cover van dat liedje
"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."
28 okt 2011 - 18:32MustacheMe schreef:
*_________* Die cover van dat liedje
Ikr! <3-<3“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
28 okt 2011 - 18:33Sock schreef:
(...)
Ikr! <3-<3
weet jij wie het zingt? O;"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."
28 okt 2011 - 18:33Dubbelpost[ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 18:34 ]
"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."
28 okt 2011 - 18:34Dat zijn stukjes uit Anastasia, de helft dan. Die andere film ken ik niet.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
28 okt 2011 - 18:34MustacheMe schreef:
(...)
weet jij wie het zingt? O;
Alex goot ^^
klik voor cover“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
28 okt 2011 - 18:35Sock schreef:
(...)
Alex goot ^^
klik voor cover
Thank you, ga hem ff grijs draaien ^-^"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."
28 okt 2011 - 18:36Very nice.
Ik weet hoe je zulk soort filmpjes maakt en hoe je die effecten doet en zo, maar het is ontzettend veel werk! :'D28 okt 2011 - 18:36MustacheMe schreef:
(...)
Thank you, ga hem ff grijs draaien ^-^
Lol ik doe met je mee!
@Nightcrawler, oeh awesome! ik vind het veel te veel werk.“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
28 okt 2011 - 18:37Die ene jongen speelt in die film van Annastasia.
En de andere jongen in Pirate Planet.
Die film waar die jongen in Annastasia speelt
is echt mooi en een mooie film.
De andere heb ik eigelijk nooit gekeken
alleen heb ik daar een spel van (Pirate Planet)I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,
28 okt 2011 - 18:38Alex Goooooot, god I love him.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
28 okt 2011 - 18:48Nu heb ik zin om die film van Anastasia terug te zien.
Alleen weet ik niet waar ik hem kan kijken in het Nederlands.I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,
28 okt 2011 - 18:48LoveNiall schreef:
Nu heb ik zin om die film van Anastasia terug te zien.
Alleen weet ik niet waar ik hem kan kijken in het Nederlands.
Dan kijk je hem toch met ondertiteling?
en ik dacht dat die gasten uit dezelfde film kwamen. o_o“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
28 okt 2011 - 18:53Oh Pirate Planet is 1 van mijn favoriete Disneyfilms. ^^ Heb ik paar weken geleden nog eens op tv gezien.
En die andere kerel is idd van de film Anastasia.
Allebei mooie films. (:
Die cover is mooi gezongen trouwens. ;O[ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 18:54 ]
Ik wil een tuin vol egels
28 okt 2011 - 18:54