Ging ik gillen in de klas. (:
Ik kreeg een whatsapp berichtje met: Je hebt een neefje erbij, hij is er!
En ik vond dat leuk, dus ik ging gillen okay (:
Wie heeft nog meer gegild in de klas?(:
[ topic verplaatst door een moderator ]
- Home
- Forum
- Werk en school
- Entoen..
Entoen.. - Werk en school
-
28 okt 2011 - 16:03
0
29 okt 2011 - 9:26
0
Gefeliciteerd met je neefje! :'D
Ik was een keer in slaap gevallen tijdens Frans, en een meisje achter mij schopte tegen mijn stoel. Ik werd wakker en schreeuwde keihard door de klas: 'He, ik was aan het slapen!'
De leraar bleek recht voor me te staan
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
29 okt 2011 - 10:11
0
Soms gil ik wel ja, als ik aan iets heel leuks denk haha. Maar dan wel als anderen ook praten, niet midden in een uitleg ofzo.
Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.
29 okt 2011 - 10:28
0
29 okt 2011 - 10:43
0
Defensive schreef:
Gefeliciteerd met je neefje! :'D
Ik was een keer in slaap gevallen tijdens Frans, en een meisje achter mij schopte tegen mijn stoel. Ik werd wakker en schreeuwde keihard door de klas: 'He, ik was aan het slapen!'
De leraar bleek recht voor me te staan
*O*
Maar ik niet nee.You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
29 okt 2011 - 10:43
0
29 okt 2011 - 10:45
0
Wandless schreef:
nee, niet echt nee.
Anyways, gefeliciteerd met je neefje (:comfort in c h a o s
29 okt 2011 - 11:11
0
Gefeli met je neefje (;
En ik gisteren juist nog: ik zat vanachteren in de wiskundeles. We moesten oefeningen oplossen per 4. (we hebben een intriem die ons niet kan bedaren) en toen ontstond er op onze rij een "fluostift-op-elkaars-gezicht-krabbelen-en-wraak-nemen-met-stinkende-deo" gevecht". Ik deed niet mee, maar ik kreeg wel een hele lading deo over me waardoor ik even gilde(:There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
29 okt 2011 - 11:20
0