• Jeeeeetje man, ik had bij de Etos Liquid Eyeliner gekocht van Rimmel London, verekkes duur en ik draag bijna nooit oogpotlood, omdat dat nooit blijft zitten. Maar dit was liquid, dus ik dacht, misschien dat wel.:'D

    Dus ik smeer dat op dat stukje boven de onderste wimpers, weet ik veel hoe het heet, maar toen ik knipperde zat het óp mijn oog, er zat serieus een zwarte veeg op mijn oogwit and it burned like hell. Geldverspilling.(no_chears)

    Iemand van jullie ook ervaring met Liquid Eyeliner?
    :W

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    everything, in time

    Sowieso geen liquid liner op je waterlijn smeren, eigenlijk gewoon geen make -up op je waterlijn. Het mooiste effect geeft vind ik zelf gewoon net boven of onder je wimpers zo dicht mogelijk bij die lijn. Daar moet je wel even op oefenen maar na een week of 2 gaat het eigenlijk heel makkelijk.


    Love sheds light one the darkest of times

    MoonyLove schreef:
    Eerst een föhn op je oog zetten voordat het opdroogd? =D

    Toen ik het voor het eerst op een feestje deed zat het niet in mijn oog -gelukkig-, maar half in mijn oor en op mijn wang. Geen idee wat het daar deed D:


    ik dacht eerst dat je het serieus bedoelde XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niet met Liquid maar wel met oogpotlood in mijn oog.
    Ik krijg tranen in mijn ogen als ik eraan denk.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 16:31 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    áls ik oogpotlood gebruik doe ik het op mijn bovenste ooglid, sws nooit op mijn waterlijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik gebruik geen eyeliner, daar lijk ik nóg bleker door, maar wel eens oogpotlood en dat breng ik zeg maar op dat randje net onder je oog en weer net onder dat randje net onder je oog. Verwarrende zin.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik doe altijd eyeliner op mijn waterlijn...
    Maar als ik dan eens niet goed wakker ben, kan het wel eens zijn dat ik het in mijn oog doe en dan loop ik rond met een vuurrood tranend oog en dan loopt alles zo lekker uit over mijn hele gezicht.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je mag enkel liquid eyeliner aanbrengen aan de bovenkant, aan de onderkant moet je oogpotlood gebruiken. (Ooit ergens gelezen in één of ander boekje)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Je mag enkel liquid eyeliner aanbrengen aan de bovenkant, aan de onderkant moet je oogpotlood gebruiken. (Ooit ergens gelezen in één of ander boekje)


    Dit dus xd.


    To infinity and beyond •

    Ik doe mijn waterlijn alleen met oogpotlood. (:


    Destroy what destroys you.

    Oh dude, ik zie net dat je eyeliner hebt gebruikt, damn, dat moet pijn gedaan hebben want je mag het alleen op de bovenste ooglid smeren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    liquid eyeliner is ook niet voor op je watherline...(of zoiets XD weet nie hoe je dat schrijft) maar die is voor boven de bovenste wimpers en onder de onderste soms... dus voor op je huid en niet op je vliesen. t is echt heel slecht om dat op je watherline te smeren. Daar kun je beter een potlood of zo voor gebruiken. je zit immers niet op ontstekingen of zo te wachten of andere ernstige dingen die je er van krijgen. Je watherline is al nat omdat die helpt met het verspeiden van vocht op je oog. daarom zit je traanbuis daar ook in in je ooghoek. en als daar make up in komt kun je vet de lul zijn... of vet veel geluk hebben XD
    wow wat ene preek XD
    ik hoop dat je dat spul niet meer op de verkeerde plek smeert ^^
    (K)


    Hell is what you make it.

    Padalecki schreef:
    Je mag enkel liquid eyeliner aanbrengen aan de bovenkant, aan de onderkant moet je oogpotlood gebruiken. (Ooit ergens gelezen in één of ander boekje)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hahaha, ik gebruik liquid eyeliner alleen voor boven mijn oog & ik dacht dat het daar ook voor bedoelt was. Als ik op mn waterrand een lijntje wil doe ik gewoon met oogpotlood.

    Zo dus;

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 13:55 ]