• Heeft iemand van jullie een e-reader? Zo ja, wat vinden jullie ervan en vinden jullie het fijner lezen dan een gewoon boek? Zo nee, zou je er een willen hebben en waarom?

    Voor iedereen die niet weet hoe een e-reader eruit ziet, zie de onderstaande foto



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 17:33 ]


    Physics is awesome

    Ik zou er geen willen. Ik hou van het geluid van omslaande bladzijden, de geur van een boek en hoe het in de hand ligt (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Ik zou er geen willen. Ik hou van het geluid van omslaande bladzijden, de geur van een boek en hoe het in de hand ligt (:


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mutant schreef:
    Ik zou er geen willen. Ik hou van het geluid van omslaande bladzijden, de geur van een boek en hoe het in de hand ligt (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Haha, ongeveer hetzelfde topic. (krul)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Mutant schreef:
    Ik zou er geen willen. Ik hou van het geluid van omslaande bladzijden, de geur van een boek en hoe het in de hand ligt (:

    En in boeken kan je schrijven, ze krijgen ezelsoren en kleine scheurtjes. Ze leven mee, een E-reader is dood.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb er een en eigenlijk vind ik het best wel handig
    Echt boeken blijven natuurlijk wel leuker maar deze neemt veel minder plek in beslag en er kunnen best veel boeken op ik kan er films op kijken muziek mee luisteren en foto's op zetten :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb er geen, maar wel een iPad waar ik altijd verhalen op Q op lees. Zelfde idee eigenlijk, en ik vind het perfect werken. Ook handig als je veel boeken mee wilt, zoals op vliegvakantie, en dat eigenlijk niet kan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dan kan je net zo goed op de pc blijven en op Q verhalen lezen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    StJimmy schreef:
    (...)
    En in boeken kan je schrijven, ze krijgen ezelsoren en kleine scheurtjes. Ze leven mee, een E-reader is dood.

    Inderdaad, alleen zou ik nooit in een boek schrijven :c


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Uneventful schreef:
    Dan kan je net zo goed op de pc blijven en op Q verhalen lezen.


    Maar een ipad en/of e-reader is toch makkelijk om mee te nemen? Ik weet niet helemaal zeker of je het nu tegen mij of tegen Taize hebt


    Physics is awesome

    Ik heb een e-reader, van Amazon, speciaal voor mijn engelse boeken. Het is makkelijk, leest net zoals een boek, op het omslaan van de pagina's na, en is gewoon heel handig om mee te nemen. Voor mij is het dé uitkomst voor het kunnen lezen van de boeken die ik wil lezen, omdat je die niet tot nauwelijks kunt krijgen in Nederland.

    Maar ik hou nog steeds van mijn gewone boeken en koop dan ook gewoon nog wel normale boeken ook.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Uneventful schreef:
    Dan kan je net zo goed op de pc blijven en op Q verhalen lezen.

    Mijn pc kan ik niet meenemen op vakantie, helaas. Daarbij is op de bank liggen fijner dan op een bureaustoel zitten, én kan ik ook andere boeken lezen op de iPad. Ideaal ding gewoon :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    (...)
    Mijn pc kan ik niet meenemen op vakantie, helaas. Daarbij is op de bank liggen fijner dan op een bureaustoel zitten, én kan ik ook andere boeken lezen op de iPad. Ideaal ding gewoon :Y)


    Eigenlijk bedoelde ik laptop.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Applejack schreef:
    Ik heb een e-reader, van Amazon, speciaal voor mijn engelse boeken. Het is makkelijk, leest net zoals een boek, op het omslaan van de pagina's na, en is gewoon heel handig om mee te nemen. Voor mij is het dé uitkomst voor het kunnen lezen van de boeken die ik wil lezen, omdat je die niet tot nauwelijks kunt krijgen in Nederland.

    Maar ik hou nog steeds van mijn gewone boeken en koop dan ook gewoon nog wel normale boeken ook.


    Ik druf het bijna niet te vragen maar hoeveel kostte die e-reader?


    Physics is awesome

    Deze heb ik


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."