• Ik ben aan het oppassen en we gaan zo eten. Ik ga knapworsten opwarmen omdat er te weinig brood is. Alleen ik weet niet hoelang ik ze moet opwarmen? of dat je dat kan zien wanneer ze klaar zijn?


    <3

    Ehm, je moet ze in zo'n pot met water op het vuur zetten ofso? Ik kan niet koken :#

    Meestal staat dat op het pakje? Anders heb ik geen idee, haha.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Starkiller schreef:
    Ehm, je moet ze in zo'n pot met water op het vuur zetten ofso? Ik kan niet koken :#


    dat snap ik haha, maar ik weet niet hoelang.


    <3

    Op de een of andere manier moest ik lachen toen ik de titel van dit topic las.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    meestal staat dat op de verpakking, en anders na een minuut of 10 eventjes er een doorsnijden en kijken of die van binnen warm is??

    Niet heel erg lang, want die moeten eigenlijk gewoon opwarmen.
    Volgens mij is 5 minuten meer dan voldoende? Maar ik heb niet echt een idee omdat ik dat nooit eet
    Het warm worden hangt er natuurlijk vanaf van wanneer je water warm is

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 11:58 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    je kan ze ook in de magnetron doen, alleen kunnen ze dan ook uit elkaar knallen haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Je moet ze er gewoon ingooien en dan wachten tot ze stomen dan zijn ze goed :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Reseda schreef:
    Op de een of andere manier moest ik lachen toen ik de titel van dit topic las.:W


    hahaa, lol.


    <3

    Daar heb ik geen verstand van :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    tot het kookt, toch?


    Alleen maar tranen van geluk