• Hallo allemaal,

    ik heb een quiz gemaakt in de geest van de oude qwyzzle (voor degenen die deze quiz nog kennen van een paar jaar geleden). Mijn quiz is te vinden op www.qwyzzle2.com

    De quiz bestaat uit 100 vragen (in het Engels) waarbij dmv een plaatje, een titel en een hint een antwoord bedacht/gezocht moet worden.

    Voorbeelden van vragen zijn te vinden op het forum bij de site.
    Op dit forum kan iedereen ook vragen stellen over de quiz.

    De quiz kost eenmalig 5 euro (het laten maken van zo'n website is niet goedkoop ;), dus iedereen moet zelf maar beoordelen of het dat waard is (als je een boek koopt of een film huurt ben je dit bedrag ook kwijt).

    Ik kan je in ieder geval een heleboel uren denk- en puzzelplezier garanderen als je nieuwsgierig en een beetje algemeen ontwikkeld bent.

    Veel plezier!

    wtf?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dat is alvast 1 intelligente reactie ;-)

    Neh, sorry, ben blut:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    RikS schreef:
    Dat is alvast 1 intelligente reactie ;-)

    :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik maak liever gratis quizzen op Quizlet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Misschien kun je beter eerst een demo op Quizlet maken, zo heb je meer kans dat mensen het gaan doen, want anders hebben ze bijna geen idee wat voor soort 'quiz' het is.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 12:16 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Eh, waarom zou ik vijf euro betalen voor een Quiz xd.


    To infinity and beyond •

    No way dat ik vijf euro verspil aan een quiz. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eh dude, ik ben niet echt hoogbegaafd.. en ik ga geen 5 euro uitgeven aan een quiz. (cat)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Jullie hoeven niet allemaal één voor één afzonderlijk te melden dat jullie niet mee spelen.

    Ik heb deze post slechts gemaakt ter informatie voor de mensen die wel geinteresseerd zijn en het geen probleem vinden om het kleine bedrag van 5 euro te betalen voor een quiz waar je vele uren speelplezier aan kan beleven (en wat dat betreft totaal niet te vergelijken is met de meerderheid van de quizzen die hier op Quizlet staan).

    Eh, trouwens... Is reclame maken voor zoiets niet verboden?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sock schreef:
    Eh dude, ik ben niet echt hoogbegaafd.. en ik ga geen 5 euro uitgeven aan een quiz. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    RikS schreef:
    Jullie hoeven niet allemaal één voor één afzonderlijk te melden dat jullie niet mee spelen.

    Ik heb deze post slechts gemaakt ter informatie voor de mensen die wel geinteresseerd zijn en het geen probleem vinden om het kleine bedrag van 5 euro te betalen voor een quiz waar je vele uren speelplezier aan kan beleven (en wat dat betreft totaal niet te vergelijken is met de meerderheid van de quizzen die hier op Quizlet staan).

    Dus je hebt even Q gemaakt om je Quiz te promoten? -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    RikS schreef:
    Jullie hoeven niet allemaal één voor één afzonderlijk te melden dat jullie niet mee spelen.

    Ik heb deze post slechts gemaakt ter informatie voor de mensen die wel geinteresseerd zijn en het geen probleem vinden om het kleine bedrag van 5 euro te betalen voor een quiz waar je vele uren speelplezier aan kan beleven (en wat dat betreft totaal niet te vergelijken is met de meerderheid van de quizzen die hier op Quizlet staan).

    Eh what je kan niet kiezen of er geintresseerde of ongeintresseerde mensen reageren, en ik wed voor een miljoen dat er niemand is die positief gaat reageren met de tekst dat ze de quiz wel willen doen. x']

    En Quizlet heeft heel veel Quizzen, misschien ook wel quizzen voor 'hoogbegaafden'.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 12:30 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ja, gek he, op een forum met de titel: 'quizzen promoten'