• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:44 ]

    Idd klote ov


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Reseda schreef:
    Ja, dat klopt. Maar dat is alleen bij anonieme chipkaarten, niet bij persoonlijke. Want bij mijn abonnement hoeft dat niet, maar dat lijkt me logisch.
    gelukkig :'D


    Shoganai i ne~

    Beckett schreef:
    Ik snap het niet?


    comfort in c h a o s

    Weird, mijne is leeg en ik kan gewoon reizen.
    Komt vast doordat ik Student Vrij Reizen heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awhh, ik had ook een kut-OV dag:3
    Ik pakte de bus die naar Tilburg ging, VIA WAALWIJK, wat dus niet op het bord stond en op de bus. Ik kwam er halverwegen achter waardoor ik 3 uur en 5 minuten lang heb teruggerezen in de bus :"D


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    Ja, dat is echt stom. :c Daarom mag ik de NS OV ook niet.


    + het betalen per zogenaamde kilometer, maar daarom kan je ook via een andere omweg gaan ;p Bijv. den bosch naar utrecht via nijmegen (als je daar toch moet zijn) is net zo duur als direct naar utrecht vanuit den bosch xD

    + per tijd betaal je zogenaamd niks extra, maar waarom moet je altijd zulke grote bedragen betalen als je vergeet uit te checken? ;o , Dan check je toch gewoon uit ofzo en dan klaar? xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    daarom koop ik altijd kaartjes ipv met OV te reizen bij de trein, met de bus reis ik OV. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Pachelbel schreef:
    daarom koop ik altijd kaartjes ipv met OV te reizen bij de trein, met de bus reis ik OV. :')


    Ja dat doe ik ook, behalve doordeweeks, want dan kan ik gratis.


    As travars

    doe ik ook ja :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik ken het. Ik heb de OV pas twee maanden en nu al drie keer vergeten uit te checken.


    Weet wie je kan vertrouwen.