• Vandaag was het zover, ik zou mijn tattoo laten zetten. Ik was ongelofelijk nerveus. Ik vond het echt ongelofelijk pijn doen, vooral die I, aangezien die dicht bij mijn pols is. Ik vind hem zelf echt heel mooi geworden.



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    To infinity and beyond •

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Sowieso gebeurt dat met bloedinkt nooit. Het vervaagt enkel een beetje, maar vervormt nooit. Gekleurde inkt moet je meestal om de 3-4 maanden bijwerken, dus dat vervaagt en vervormt dan wel weer. (;


    Weer wat geleerd (nerd).
    Dan slaan die redenen sowieso nergens op, als iemand zegt; 'Als je oud bent gaat het hangen.' want dat is dus niet zo.
    Maar oke, vraagje aan de expert onder ons. Ik heb nu 2x een tattoo laten zetten (heb er maar 1), bij verschillende shops. Beide zeiden ze iets anders qua insmeren enzo. Hoe lang moet je volgens jou je tattoo insmeren? -Ja sorry, daar ben ik nu benieuwd naar.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RLovesAnne schreef:
    (...)

    Weer wat geleerd (nerd).
    Dan slaan die redenen sowieso nergens op, als iemand zegt; 'Als je oud bent gaat het hangen.' want dat is dus niet zo.
    Maar oke, vraagje aan de expert onder ons. Ik heb nu 2x een tattoo laten zetten (heb er maar 1), bij verschillende shops. Beide zeiden ze iets anders qua insmeren enzo. Hoe lang moet je volgens jou je tattoo insmeren? -Ja sorry, daar ben ik nu benieuwd naar.

    Sowieso moet je de eerste paar dagen smeren zolang het gevoelig en opgezwollen is. Meestal is dat 5-7 dagen, maar bij bijvoorbeeld diabetes-patienten moet het langer, omdat hun tattoo's minder snel helen. Om het proces van algehele heling te versnellen is het handig om je tat in te smeren met Vaseline, er huishoudfolie over heen te doen, en dan te gaan slapen. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    LEEEUUUK! (H)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:34 ]


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Sowieso moet je de eerste paar dagen smeren zolang het gevoelig en opgezwollen is. Meestal is dat 5-7 dagen, maar bij bijvoorbeeld diabetes-patienten moet het langer, omdat hun tattoo's minder snel helen. Om het proces van algehele heling te versnellen is het handig om je tat in te smeren met Vaseline, er huishoudfolie over heen te doen, en dan te gaan slapen. (:


    Bij de 1e tattoo die ik liet zetten werd gezegd dat ik 2x per dag moest insmeren, 's ochtens en 's avonds. En dat een week lang ofzo. Maar waar ik laatst heen ging moest het veel vaker, en dat voelde ook veel prettiger (:.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RLovesAnne schreef:
    (...)

    Bij de 1e tattoo die ik liet zetten werd gezegd dat ik 2x per dag moest insmeren, 's ochtens en 's avonds. En dat een week lang ofzo. Maar waar ik laatst heen ging moest het veel vaker, en dat voelde ook veel prettiger (:.

    Vier, vijf keer per dag is het slimste om te doen. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Cool :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dashing schreef:
    (...)

    Deze tattoo betekend iets voor me, daarom heb ik hem laten zetten. Dus? Dan kun je veel dingen laten hoor. Ja, deze tattoo was niet goedkoop, dan nog. Ik vind het echt een bullshit reden om geen tattoo te nemen omdat je huid gaat hangen.

    exactly !
    Ik heb er ook 2 en ben van plan om er nog een te laten zetten!
    waarom zou je het laten omdat je huid over 50 jaar ofso pas gaat hangen?
    Dikke bullshit inderdaad !
    Ik weet zeker dat de bejaarden er dan onder de tattoo's zitten xD


    I solemny swear i am up to no good

    Moriarty schreef:
    (...)

    oh hoe duur was ie? als ik het mag vragen
    Maar ik vind hem heel mooi! :)


    Hij was 100 euro..


    To infinity and beyond •

    RLovesAnne schreef:
    (...)

    Weer wat geleerd (nerd).
    Dan slaan die redenen sowieso nergens op, als iemand zegt; 'Als je oud bent gaat het hangen.' want dat is dus niet zo.
    Maar oke, vraagje aan de expert onder ons. Ik heb nu 2x een tattoo laten zetten (heb er maar 1), bij verschillende shops. Beide zeiden ze iets anders qua insmeren enzo. Hoe lang moet je volgens jou je tattoo insmeren? -Ja sorry, daar ben ik nu benieuwd naar.


    Nah, dan loop je als bejaarde oma met een tattoo, dat is ook een vreemd gezicht n_n En voglens mij nemen ze je ook minder snel ergens aan vanwege tattoo's (ligt aan de baan, dat wel) etc. etc.
    Maar goed,je moet het zelf weten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Nah, dan loop je als bejaarde oma met een tattoo, dat is ook een vreemd gezicht n_n En voglens mij nemen ze je ook minder snel ergens aan vanwege tattoo's (ligt aan de baan, dat wel) etc. etc.
    Maar goed,je moet het zelf weten.


    Ik doe grafisch vormgeving, daar zijn types die nog erger zijn qua piercings en dat soort dingen. Dus daar zal ik geen last van hebben. En je kunt het altijd nog camoufleren met wat armbanden. (:


    To infinity and beyond •

    Moooii :3!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Endure schreef:
    (...)

    Nah, dan loop je als bejaarde oma met een tattoo, dat is ook een vreemd gezicht n_n En voglens mij nemen ze je ook minder snel ergens aan vanwege tattoo's (ligt aan de baan, dat wel) etc. etc.
    Maar goed,je moet het zelf weten.

    Als je tachtig bent zie je er sowieso al niet meer zo goed uit, wat maakt die tattoo dan uit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    (...)
    Als je tachtig bent zie je er sowieso al niet meer zo goed uit, wat maakt die tattoo dan uit.

    En meestal is die tat dan toch al vervaagd. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OHMYWEASLEY schreef:
    Wauw echt mooi!


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    to be honest vind ik je tattoo niet erg origineel
    -no offence-


    I solemny swear i am up to no good