• Vandaag was het zover, ik zou mijn tattoo laten zetten. Ik was ongelofelijk nerveus. Ik vond het echt ongelofelijk pijn doen, vooral die I, aangezien die dicht bij mijn pols is. Ik vind hem zelf echt heel mooi geworden.



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    To infinity and beyond •

    Heeeel mooi.


    Your make-up is terrible

    Wauw, die is mooi geworden!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Genius schreef:
    Hij is echt heel mooi geworden! (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hij is nou niet bepaald prachtig, maar 't gaat om jouw mening, niet de mijne. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Valentino schreef:
    Hij is echt mooi geworden.
    Ik heb van de zomer mijn eerste laten zetten. En geloof me, dat was hel. Ik heb hem op mijn ribben, dus dat is een hele dunne huid en dat doet echt zo ontzettend veel pijn. Zelfs in de auto naar huis elk hobbeltje voelde ik.
    Nu goed verzorgen!
    5/6 keer per dag smeren met bethadine zalf, goed vet houden, handen wassen voor het verschonen en dan is ie met een week geheeld.
    Hoe meer je erop smeert, hoe vetter het blijft, hoe minder de 'wond' kan ademen, hoe langer het duurt voor het geneest.

    Maar.. Wauw, op je ribben. Respect :3!

    @OT Als je daar al heel veel last van hebt gehad kun je op de rest van je lichaam beter tattoo vrij blijven. Over het algemeen is je arm/onderarm de minst pijnlijke plek. Natuurlijk verschilt dat van mens tot mens, maar als je hier al heel gevoelig voor was zou ik jezelf meer pijn besparen als ik jou was (nerd). Ik vind hem wel heel mooi. Hij is heel simpel, toch heel sierlijk.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wauw, mooi! :'D Vooral dat lettertype <3

    Echt jammer dat ik geen tattoo's op mijn pols mag :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stoer :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Jonsu schreef:
    (...)
    Hoe meer je erop smeert, hoe vetter het blijft, hoe minder de 'wond' kan ademen, hoe langer het duurt voor het geneest.

    Maar.. Wauw, op je ribben. Respect :3!


    Je moet het wel vettig houden de eerste paar dagen, zodat er geen bacteriën o.i.d bij kunnen komen. Het is wel degelijk een wond, geen 'wond'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jonsu schreef:
    (...)
    Hoe meer je erop smeert, hoe vetter het blijft, hoe minder de 'wond' kan ademen, hoe langer het duurt voor het geneest.

    Maar.. Wauw, op je ribben. Respect :3!

    @OT Als je daar al heel veel last van hebt gehad kun je op de rest van je lichaam beter tattoo vrij blijven. Over het algemeen is je arm/onderarm de minst pijnlijke plek. Natuurlijk verschilt dat van mens tot mens, maar als je hier al heel gevoelig voor was zou ik jezelf meer pijn besparen als ik jou was (nerd). Ik vind hem wel heel mooi. Hij is heel simpel, toch heel sierlijk.


    Maar hoe minder je smeert, des te groter het risico dat je huid scheurt en de tattoo lelijk word. Maar op je arm is dat natuurlijk minder als op je ribben.
    Maar, dank je voor de respect. Twee uur lang door de hel gegaan, maar het resultaat mocht er wezen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Je moet het wel vettig houden de eerste paar dagen, zodat er geen bacteriën o.i.d bij kunnen komen. Het is wel degelijk een wond, geen 'wond'.


    Exactly.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Maar hoe minder je smeert, des te groter het risico dat je huid scheurt en de tattoo lelijk word. Maar op je arm is dat natuurlijk minder als op je ribben.
    Maar, dank je voor de respect. Twee uur lang door de hel gegaan, maar het resultaat mocht er wezen.
    Hmm ja, daar zit misschien ook wel iets in idd. Ocherm, dat lijkt me gruwelijk :/. Maarja, uiteindelijk kies je er natuurlijk zelf voor (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Valentino schreef:
    (...)

    Maar hoe minder je smeert, des te groter het risico dat je huid scheurt en de tattoo lelijk word. Maar op je arm is dat natuurlijk minder als op je ribben.
    Maar, dank je voor de respect. Twee uur lang door de hel gegaan, maar het resultaat mocht er wezen.

    Ligt er echt aan aan hoe gevoelig je bent en hoe hoog je vetpercentage is. Mocht je een gratenhuis zijn, is het inderdaad een hel. Daarbij komt dat je gestrekt moet liggen (in de meeste gevallen), waardoor je ribben zeer bloot komen te liggen. Maar het verschilt zeer per persoon aangezien een maat van me geen spiertje vertrok. En smeren, ja, das ist sehr gut!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jonsu schreef:
    (...)
    Hmm ja, daar zit misschien ook wel iets in idd. Ocherm, dat lijkt me gruwelijk :/. Maarja, uiteindelijk kies je er natuurlijk zelf voor (nerd).


    Klopt, hij zit daar niet al te opvallend en dichtbij mijn hart.
    De naam van mijn overleden hondje staat erin. Ik ben met haar opgegroeid en ze was er altijd als ik ergens mee zat, dus haar dood viel me zwaar.
    ik heb een tattoo gezet met haar naam als memorial.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Ligt er echt aan aan hoe gevoelig je bent en hoe hoog je vetpercentage is. Mocht je een gratenhuis zijn, is het inderdaad een hel. Daarbij komt dat je gestrekt moet liggen (in de meeste gevallen), waardoor je ribben zeer bloot komen te liggen. Maar het verschilt zeer per persoon aangezien een maat van me geen spiertje vertrok. En smeren, ja, das ist sehr gut!


    Nou ik ben niet vel over been, maar ik ben wel slank. Als ik lig kun je wel ribben tellen zeg maar, dus dat was wel pijnlijk. Het kleine deel wat gewoon op huid zat en niet op bot deed geen pijn, dat was meer een vervelend soort kriebel.
    Ik smeerde elke dag 6 keer de eerste 4 dagen, toen begon hij te helen en de korstjes kwamen eraf, de huid bleef vetter dus toen ben ik langzaam gaan afbouwen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mooooi(krul)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.