• Ik heb het al eerder gedaan, en dan liep het altijd mis, maar nu wil ik het nog eens proberen, for real.
    Waar ik over schrijf:
    x One Direction, geen bromances
    x Onbekende personen (liefst drama/actie/romantiek, geen fantasy)
    x misschien Ed Sheeran?

Ik heb nog geen verhaallijn in gedachten, maar ik ben er zeker van dat we daarover samen kunnen brainstormen. :Y)

EDIT: Dit zal waarschijnlijk een intense samenwerking worden, en ik wil er 100% voor gaan, dus denk na voor je meedoet.

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:17 ]

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Super cool, Kato! Moet ik ook gefouilleerd worden?*O*

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ik schrijf wel in verschillende stories anders btw. De ene keer ik-vorm tegenwoordige tijd en de andere keer alleswetende verteller verleden tijd (:

Mutant schreef:
    Ik schrijf wel in verschillende stories anders btw. De ene keer ik-vorm tegenwoordige tijd en de andere keer alleswetende verteller verleden tijd (:

Hij-verteller heb ik nog niet gedaan, maar ik heb wel al in verleden en heden tijd geschreven. Maar ik sta voor alles open, haha! :W

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Mutant schreef:
    Super cool, Kato! Moet ik ook gefouilleerd worden?*O*

(wbw)

Fifteen schreef:
    (...)
    Hij-verteller heb ik nog niet gedaan, maar ik heb wel al in verleden en heden tijd geschreven. Maar ik sta voor alles open, haha! :W

Haha, ik schreef eigenlijk alleen ik-vorm tegenwoordige tijd alleen toen ging ik met Sanne aka Bro een verhaal schrijven en zij schrijft hij/zij vorm verleden tijd, dus toen heb ik dat ook maar gedaan:W

Fifteen schreef:
    (...)
    (wbw)

Nu wordt het spannend!

srry ik hou meer van fantasie^^

You can't not look cool with a crossbow.

AppleStrudel schreef:
    srry ik hou meer van fantasie^^

No problemo, joh. (joehoe)

Morgen ga ik wel pb'en naar diegene waarmee ik wil schrijven op te brainstormen over verhaallijnen. :Y)