• Ik heb het al eerder gedaan, en dan liep het altijd mis, maar nu wil ik het nog eens proberen, for real.
    Waar ik over schrijf:
    x One Direction, geen bromances
    x Onbekende personen (liefst drama/actie/romantiek, geen fantasy)
    x misschien Ed Sheeran?

    Ik heb nog geen verhaallijn in gedachten, maar ik ben er zeker van dat we daarover samen kunnen brainstormen. :Y)

    EDIT: Dit zal waarschijnlijk een intense samenwerking worden, en ik wil er 100% voor gaan, dus denk na voor je meedoet.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:17 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    KATO, ik wil wel (:


    Some things are changing too much.

    ik ben ook altijd bereid moest je niemand vinden xd


    i'm broken, do you hear me.

    Ik wil wel met je schrijven lieeeefje!


    We accept the love we think we deserve.

    Het is dat ik geen tijd heb, anders had ik heel graag met jou willen schrijven (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Het is dat ik geen tijd heb, anders had ik heel graag met jou willen schrijven (:

    Het is ook niet echt voor de nabije toekomst, eerst zouden we dan heel erg veel deeltjes schrijven en dan pas activeren, omdat ik zelf soms nogal in tijdsnood zit. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nog mensen? (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    IKKE! Over Ed Sheeran ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Oke laat maar -.- Jouw schrijfstijl is veels te goed ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ik wil wel One Direction. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MustacheMe schreef:
    Oke laat maar -.- Jouw schrijfstijl is veels te goed ^-^

    Uh, dankje? (bloos)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Oké, dit wordt moeilijk. :/


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Fifteen schreef:
    (...)
    Uh, dankje? (bloos)


    Geen dank (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik zou wel willen :W.
    Als je wilt weten hoe ik schrijf, kijk dan even bij mijn stories (:.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Fifteen schreef:
    (...)
    Het is ook niet echt voor de nabije toekomst, eerst zouden we dan heel erg veel deeltjes schrijven en dan pas activeren, omdat ik zelf soms nogal in tijdsnood zit. (:

    Dan zou het wel kunnen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pariah schreef:
    Ik zou wel willen :W.
    Als je wilt weten hoe ik schrijf, kijk dan even bij mijn stories (:.

    Ik ga iedereen die hier zich heeft aangemeld 'screenen' om te zien of de schrijfstijlen wel matchen, dus dat was ik al van plan. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."