• En absoluut waar. :3 Ik kwam hem tegen en begreep hem meteen precies. Ik kan ook met iedereen gepassioneerd zijn, maar alleen met Val echt alles delen en ook alle gekke dingen proberen, of elkaar daarbij steunen. I just love my man so damn much. :3
    Ik weet het ... Ik heb een topic bui op 't moment. Sorry. Heb ik wel eens vaker last van. :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:32 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die is mooi <3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    It's true! *O* <3
    I like this quote. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I'm always silly with myself, does that mean I'm my own real lover? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Fauvism schreef:
    Die is mooi <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    RainbowDash schreef:
    I'm always silly with myself, does that mean I'm my own real lover? (cat)


    Narcism ... The world is to full with it. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    True, true. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Narcism ... The world is to full with it. :')


    Kan ik er wat aan doen dat ik betwijfel of fde twee mensen waarmee ik silly kan doen mijn true lovers zijn? :P Voorlopig ben ik het zelf



    Screw it, scheelt me ook weer geld aan bossen winterpenen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Kan ik er wat aan doen dat ik betwijfel of fde twee mensen waarmee ik silly kan doen mijn true lovers zijn? :P Voorlopig ben ik het zelf



    Screw it, scheelt me ook weer geld aan bossen winterpenen :Y)


    Hier bedoelen we een ander soort silly, maar dat leer je nog wel eens begrijpen als je ware liefde leert kennen. Trust me, I know what I'm talking about. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    mooi... :3


    Take me to wonderland

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Hier bedoelen we een ander soort silly, maar dat leer je nog wel eens begrijpen als je ware liefde leert kennen. Trust me, I know what I'm talking about. (bloos)


    Do not want D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik kan dat niet vanuit persoonlijke ervaring bevestigen (kitty)


    No growth of the heart is ever a waste

    Dromen is goed
    Het geeft je een doel


    Life is full of choices and trying

    annebel schreef:
    Dromen is goed
    Het geeft je een doel


    ?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Damn true ^^ <3


    Life is hard and then we die

    Ik weet niet, ik vind dit soort gezegdes altijd zo... zweverig of zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the