• Dag Quizletters,
    Ik ga een nieuwe serie beginnen.Jaja,de rollen zijn al verdeeld enz.Maar nu kan ik niet kiezen tussen deze titels,zouden jullie willen helpen?
    -I'm Not The Person Who You Think.
    -Help Me!The Don't Believe Me!
    -Sorry,My German Sucks.
    -Ssst,Don't Tell Anybody Who I Am.
    -The Just Don't Believe Me!
    -I Fell In Love With Tom.
    Als je geen enkele titel mooi vind (wat kan (: )Mag je zelf ook altijd een idee geven (:
    hier vind je het verhaal:

    Het gaat over een Belgisch meisje.Ze heeft op school problemen met Duits en houdt dan ook niet van het vak.Tokio Hotel kent ze alleen maar van de radio,dus fan is ze niet echt.Wanneer er op school gezegt wordt dat ze voor 1 week naar Berlijn gaan is ze daar natuurlijk helemaal niet blij mee.In Berlijn loopt ze verloren.Uiteindelijk komt ze bij Universal terecht.Ze loopt daar binnen maar wordt aangezien als de nieuwe helpster van ToHo.De nieuwe helpster zou namelijk die dag moeten arriveren, zij ging dan mee op tour enz.Het meisje probeert uit te leggen dat ze het niet is maar ze geloven haar niet.Wanneer ze de jongens ontmoet is ze echt in paniek.Hoe moet ze zich hier nu uithelpen?Maar alles verandert wanneer ze op Tom verliefd wordt.Dan doet ze maar al te graag alsof ze het meisje is .Maar wat als de echte helpster opduikt ?
    x.<3TomAdoratie


    The soul needs autumn.

    ö Niemand ?(huil)


    The soul needs autumn.

    4.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    I'm Not The Person Who You Think I Am.

    Heb er een stuk aan toegevoegt, dan klopt het beter. Goeie titel, veel succes met je serie.


    History is not hatred.

    de 5de.x33


    *He's the one.

    3 :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nog iemand ?


    The soul needs autumn.

    De 4e!!

    Ssst,Don't Tell Anybody Who I Am

    Deze^^


    Only losers can act the way you do

    Ik heb gekozen,
    Danku voor die Lieve mensen die hielpen <3


    The soul needs autumn.