iHoran schreef:
(...)ik zit op de 50e verjaardag van de vriend van mn ma in Yerseke hahaha, alleen is hij aan het werk, zijn zoons zijn aan het werk en hij viert het vandaag eigenlijk nog niet echt dus er komt geen visite dus zit ik hier alleen met mijn ma en ik blijf hier slapen vanavond waarschijnlijk, haha
ahahah klinkt gezellig op een verjaardag waar niemand is.. xd
ik zit hier als een loner in de bieb en om mij heen zitten allemaal van die achtste groepers xd die denken dat ze grappig zijn en kunnen flirten xd ahaha lol
ahahah klinkt gezellig op een verjaardag waar niemand is.. xd
ik zit hier als een loner in de bieb en om mij heen zitten allemaal van die achtste groepers xd die denken dat ze grappig zijn en kunnen flirten xd ahaha lol
HAHAHA DAN MOET JE ZEGGEN; KIJK UIT OF NIALL SPRINGT ZO UIT DE KAST EN KOMT JE PAKKEN
If you spread your wings, you can fly away with me.
YAAAY! ahaha vandaag op school.. een vriend van mij (Kevin) verveellde zich en ging in zo'n kast zitten xd en hij echt zo van.. OMG IK KOM NU UIT DE KAST! WAHAHAHAH
en ik lag helemaal plat
NiallsFood schreef:
YAAAY! ahaha vandaag op school.. een vriend van mij (Kevin) verveellde zich en ging in zo'n kast zitten xd en hij echt zo van.. OMG IK KOM NU UIT DE KAST! WAHAHAHAH
en ik lag helemaal plat
HAHAHHAHAHHA IK WIL DAT ZONDAG ECHT ZIEN HOOR, EN IK MOET MOET MOET STARBUCKS <3
If you spread your wings, you can fly away with me.