• They light up my world like nobody else <3


    You don't know you're beautiful <3




    I LOVE YOU GUYS(bloos)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 8:38 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    dit was ook een keer;

    we hadden en de Kock bus, en bij 1 van die bussen daarvan is het zo dat als je op dat knopje drukt er geluid komt in die bus, dus ik drukte echt 20x achter elkaar op dat knopje samen met nog een paar en toen zei die buschauffeur; ja als je nog 1x op dat knopje drukt wordt opa boos ofzo, en eigenlijk wilde ik toen nog een keer drukken maar iemand zei toen; nee straks rijdt hij de halte voorbij en dan moeten we lopen


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAH, ik hoef nooit op het knopje te drukken omdat de bus altijd standaard in Edam moet stoppen op het busstation (:


    haha, het faalde echt, iedereenbij de andere halte uitstoppen en konden we teruggaan lopen. wat gelukkig niet zo ver is en we genoeg tijd hadden omdat we toch te vroeg waren xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Houis schreef:
    (...)

    misschien moet je er eerst is met haar over praten, en zeggen dat jij ook gewoon je best doet..

    ik heb al te vaak geprobeerd met haar te praten, maar ze luistert gewoon niet naar mij.
    en dat is zo vervelend

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:08 ]


    Some things are changing too much.

    iHoran schreef:
    dit was ook een keer;

    we hadden en de Kock bus, en bij 1 van die bussen daarvan is het zo dat als je op dat knopje drukt er geluid komt in die bus, dus ik drukte echt 20x achter elkaar op dat knopje samen met nog een paar en toen zei die buschauffeur; ja als je nog 1x op dat knopje drukt wordt opa boos ofzo, en eigenlijk wilde ik toen nog een keer drukken maar iemand zei toen; nee straks rijdt hij de halte voorbij en dan moeten we lopen

    HAHAHAHAHAHAHAHA, ik had ook een keer zoiets, toen waren er een paar van die jongens de hele tijd op het knopje aan het drukken en dan stopt hij bij elke halte en dan stapt er niemand uit, totdat hij halverwege ineens stopte en helemaal boos werd en door die luidpreker ging roepen van, en ja als je nu nog een keer op dat kut knopje drukt dan rij ik helemaal verder zodat jullie niet meer op dat kut knopje kunnen drukken en alles xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHA, ik had ook een keer zoiets, toen waren er een paar van die jongens de hele tijd op het knopje aan het drukken en dan stopt hij bij elke halte en dan stapt er niemand uit, totdat hij halverwege ineens stopte en helemaal boos werd en door die luidpreker ging roepen van, en ja als je nu nog een keer op dat kut knopje drukt dan rij ik helemaal verder zodat jullie niet meer op dat kut knopje kunnen drukken en alles xd
    DAT HEBBEN WE OOK EEN KEER GEHAD!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik wordt deze zomervakantie eerst geopereerd, en krijg dan pas een beugel ):


    Some things are changing too much.

    HAHAHAHAHHAH, ik kreeg net van dat standaard nieuw beltegoed, en nu heb ik 230 euro beltegoed xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    EN NU SCHATJES, ga ik eten xx


    Some things are changing too much.

    Houis schreef:
    (...)

    HAHAH, wij zijn ook ooit is 1x vergeten om op het knopje te drukken, omdat normaal de wuppen dat doen, maar die waren er toen niet hahaha

    En HOI MARRIIITTT<33 trots op jou gs cijfer ;D
    Ik ga bijna nooit met de bus, maar als ik ga hoef ik vaak niet op het knopje te drukken, omdat er meerderen zijn die daar eruit moeten hahah


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    xJoellaMalik schreef:
    Ik wordt deze zomervakantie eerst geopereerd, en krijg dan pas een beugel ):

    Waaraan word je geopereerd, toch niks erg he??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ROBIN WE NEED YOUR HELP BABY.
    mijn moeder moet een uitnodiging maken voor Ko zijn verjaardag wat hij in November gaat houden, en wij snappen allemaal niet hoe Publisher werkt en jij wel :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga even natuurkunde doorlezen want ik snap er geen zak van en dan kom ik terug ;D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    EET SMAKELIJK JOËLLA <3333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    EETSMAKELIJK JOELLA <33333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Waaraan word je geopereerd, toch niks erg he??

    Mijn onderkaak staat te ver naar achter.
    daarom moet die met een operatie naar voren worden gezet ):

    EN NU GA IK ECHT.
    TOT ZO <333


    Some things are changing too much.