• Ik wil dus in Almere naar een clip opname van een band.
    en ik woon zelf in Delft..
    Maar ik wil echt zo graag
    maar mijn ouders vinden het te ver om een keer te rijden en ik mag ook niet met de trein.
    ze zeiden dat ik heel misschien wel met iemand uit Delft zou mogen enz.
    dus ik al mijn vriendinnen net afgaan of ze willen maar echt serieus niemand wilt/gaat/mag.. echt serieus ik wil zo graag
    en ik mag pas op mijn 18de voortaan naar Concerten dus nu moet ik nog focking 3 jaar wachten. echt serieus ik word hier echt niet goed van.. ik mag zelfs niet savonds naar een concert in Den haag.. Dat is 10 minuten met de trein.. :s
    ik ben nu zo boos eh, ik heb net helemaal lopen janken..

Dat moest ik dus even kwijt.

Ivar Oosterloo.

Ik leef me je mee

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Need a hug?

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:23 ]

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Dat is wel een rotsituatie ja, maar je ouders bedoelen het goed hé. :). Met al die dingen die tegenwoordig gebeuren, snap ik dat ook wel..

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik ken het gevoel...
    Maar ik snap ze ook wel een beetje.

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Voiceless schreef:
    Dat is wel een rotsituatie ja, maar je ouders bedoelen het goed hé. :). Met al die dingen die tegenwoordig gebeuren, snap ik dat ook wel..

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Voiceless schreef:
    Wat zij zegt, en misschien is het een idee om eens een keer proberen te praten met je ouders op een fatsoenlijke volwassen manier zonder ruzie/geschreeuw/kwaadheid, etc. En als je dat al een keer gedaan hebt, dan doe het nog eens, en dan nog eens en nog eens als het niet door wil dringen tot je ouders wat je nu echt graag wilt en bedoelt. De aanhouder wint en als jij je ouders niet bewijst of overtuigd dat je gerust een avondje alleen ergens heen kunt, dan weten zij natuurlijk ook niet of jij daar wel echt toe in staat bent. Maak afspraken samen en probeer hun vertrouwen te winnen. Je moet het natuurlijk wel tijd geven. Maar zeg nooit 'nooit' en vooral niet zomaar opgeven omdat je denkt dat het geen zin meer heeft. Want dan bevestig je je ouders enkel in het beeld dat je dat soort dingen inderdaad nog niet aankan.

Wie du mir, so ich dir.

Je bedoelt de clip van Make it Count zeker? Daar wilde ik ook heen! (no_chears)
    Verder ben ik het helemaal eens met Jonsu, en heb ik daar verder ook niets meer aan toe te voegen eigenlijk!