• Een dubbelpost.
    Want bij mij is dat toch echt zwaar onmogelijk; als ik twee keer op 'plaats reactie' druk krijg ik: 'Je hebt dit bericht al eens geplaatst in dit topic'.
    Dus vertel mij, hoe doen jullie dat :W.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Ik heb zelfs wel eens een driedubbelpost gehad. O:

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Everdeen schreef:
    Heel snel achter elkaar drukken, ik krijg enkel dubbelpost als heel mijn pc vastloopt en ik ondertussen meerdere keren heb gedrukt uit irritatie. (:

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Op een site heb ik al eens een 20-dubbelpost gehad :'D
    Maar hierop niet

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Gewoon heel ongeduldig zijn

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Kijk zo dus

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Bro schreef:
    Bij mij loopt hij dan half vast en dan klik ik nog een keer, ofzeu. (cat)

Tears are words the heart can't say.

Everdeen schreef:
    Heel snel achter elkaar drukken, ik krijg enkel dubbelpost als heel mijn pc vastloopt en ik ondertussen meerdere keren heb gedrukt uit irritatie. (:

This ^^

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Everdeen schreef:

Shoganai i ne~

Bij mij is Quizlet ook vaak sloom, maar ik ben geduldig genoeg om te wachten, dus ik heb het eigenlijk nooit.

I can't even think straight.

Ik had laatst eens 16x dezelfde reactie ergens neergezet, want mijn internet flipte 8D

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Everdeen schreef:

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Ik zal is proberen:

Gelukt :Y)

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:14 ]

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Ik zal is proberen:

Some people are so poor, that the only thing they have is money.