• Dus kom maar op met die stories :9~.

    Ik lees:
    - Draco Malfoy
    - Onbekend
    - Fantasy

    Ik lees niet:
    - Justin Bieber
    - One Direction
    - Tokio Hotel
    - Ga zo nog maar even door.

    Verdere eisen:
    - Goed gebruik van leestekens
    - Geen spellingsfouten
    - Geen smileys
    - Minimaal 5 hoofdstukken
    - Er moet regelmatig aan gewerkt worden

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 18:38 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Not my body.
    (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?


    De hoofdstukken zijn rond de 600 – 800 woorden met elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag een upload.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mogen verhalen in (goed) engels?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb een verhaal over een appel :W Er staan waarschijnlijk spellingsfouten in, smileys heb ik er volgens mij uit gehaald maar ik post bijna nooit een nieuw hoofdstuk :'D Maare ik heb wel meer dan 5 hoofdstukken en goed gebruik van leestekens *O*


    -

    En we dansten op gebroken glas.


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    --

    Vijfentwintig nachten tot de dood.


    Brys en zijn ridders hebben een naam. Ze zouden sterker zijn dan alle andere ridders; hun moed zou groter zijn; hun angst zouden ze lang geleden verloren zijn; en hun zwaarden zouden door het dikste metaal steken.
    Maar dan worden ze er op uitgestuurd met hun grootste en gevaarlijkste opdracht ooit. Zonder veel vertrouwen in de zaak rijden ze weg uit Gerenhir, om de burgers van Erodas te helpen een pijnlijke dood te ontsnappen. De weg, vol gevaren, is lang en als ze aankomen in Erodas blijkt pas hoe ernstig de zaak werkelijk is.
    Een verhaal vol spanning, intriges en geheime romantiek, om een vallende stad van haar ondergang te redden.


    I can't even think straight.

    RainbowDash schreef:
    Mogen verhalen in (goed) engels?

    Ja hoor (bloos).


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb een fantasyverhaal. Over vampiers, en probeer d'r een beetje een dark touch aan te geven :] Zie beschrijving of 't je wat lijkt :] Het verhaal is al een eind, en heb nog hoofdstukken op voorraad staan.



    'Sommige veldslagen win je en andere verlies je. Als je de oorlog maar wint.'

    Wanneer de ogen van Fjodor Koltsov voor het eerst die van Odile Lavossa kruisen, beseft hij zich nog niet dat deze jonge, geestelijk verwarde en getraumatiseerde vrouw ooit zijn machtigste opponent zou worden. Iemand zowel geliefd en gehaat door velen, een inspiratiebron, een antiheld. Maar wat als de leerling zich tegen de meester keert en dreigt te vernietigen waar hij jaren voor heeft gewerkt?

    Als Odile Lavossa voor het eerst in de ogen van Fjodor Koltsov kijkt, weet ze nog niet dat hij haar om zou smeden tot een beruchte moordenaar. Een pure sadist, in staat om leven af te nemen zonder berouw. Een vrouw die niet bang is voor de dood, maar wel om volledig te leven.
    Maar is leven nog wel mogelijk als je gedwongen bent als parasitair wezen voort te bestaan, terend op het bloed van onschuldigen?

    Een verhaal over een vrouw die zoekt naar de eer die haar is ontnomen, eentje over lef, vastberadenheid, vriend en vijand en ja, zelfs een verhaal over de zoektocht naar warmte en geborgenheid in een koude wereld.

    16+ vanwege geweld in z'n vele facetten. I won't hold back, dus wees gewaarschuwd :]



    A Killer's Instinct.


    No growth of the heart is ever a waste

    Onbekend, oh lala!


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Raindrops [Lily Luna Potter]




    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven samen de gekste dingen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school, Scorpius Malfoy, de jongen die ze absoluut niet uit kan staan is blijven zitten en haar vriendje Aiden gedraagt zich vreemd.

    Deze story gaat over Lily en Scorpius


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    onbekend, staat op me profiel


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hedwig Wemel is de kleindochter van Ron en Hermelien Wemel, de dochter van Hugo Wemel. Haar vierde jaar op Zweinstein begint zoals altijd, met veel gezelligheid, vrienden en familie. Maar na een paar weken gaat het mis. Sinds Sem, één van haar vriendinnen een vriendje gekregen heeft, gedraagt ze zich vreemd en trekt zich steeds meer terug. Waar is ze toch altijd? en waarom doet ze zo koel tegen haar beste vriendinnen? Als ook Hedwigs andere beste vriendin verliefd wordt, op Hedwigs twéélingbroer nog wel, loopt het totaal uit de hand. Het vriendinnengroepje dreigt helemaal uit elkaar te vallen, en dat net op het moment dat ze elkaar het meest nodig hebben.
    En dan verdwijnt Sem plotseling helemaal. Wat moeten ze doen?

    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    The others

    Als Xilay en Mette voor de belangrijkste opdracht in jaren worden uitgekozen kunnen ze elkaar nou niet bepaalt uitstaan, zal dit veranderen? En wat is er eigenlijk zo belangrijk aan die opdracht?


    Fade into darkness


    Het gaat over Luc die in een vriendengroep terecht is gekomen. Alleen zijn vrienden houden een geheim over hem achter. Als hij het te horen krijgt gaat zijn leven veranderen. Er gebeuren dingen die niet zouden moeten gebeuren. Lukt het zijn vrienden het op te lossen?


    #allebei onbekende personen.
    #genre is fantasie, actie.
    #de eerste zijn vampiers.
    #de 2de zijn wolven.
    #and last but not least, enjoy!

    Ik heb meerdere verhalen die aan je eisen voldoen. Dit zijn er twee, de eerste gaat over Draco Malfoy en in de tweede spelen onbekende personen. ^^




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sorrehh, 1D en Bieber (:


    To infinity and beyond •



    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather then a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather then a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he had to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    De link

    Kleine kanttekeningetjes:
    -het verhaal is volledig in het Engels
    -Het is een Fantasy verhaal met onbekende personen
    -ik ben nog niet zo heel ver (9000 woorden geloof ik) en het updaten gaat niet zo heel snel (1000 woorden per 1-2 weken) dus je moet het niet lezen als je verhalen in 1 ruk uit wil lezen :P

    Mocht je het lezen: feedback wordt gewaardeerd :Y)
    Vooral omdat dit mijn eerste en voorlopig enige verhaal is, en ik dus niet zo heel veel van schrijven afweet xD


    quidquid excusatio prandium pro