• Door dit soort plaatjes herinner ik me altijd weer waarom ik zoveel van fotomanipulatie houd. Complete fantasy wereld die zich opent voor je, buiten je eigen om. I just love it! :9~
    -En nee, deze heb ik niet gemaakt. :')-




    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    heb je er ook zelf een paar gemaakt?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Awesome *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ruri schreef:
    heb je er ook zelf een paar gemaakt?


    Zoveel :]
    Alleen heb ik niet alles er meer van, sinds m'n pc kapot is gegaan. Op deze laptop heb ik nog niet zoveel, maar ik ben langzaam weer aan het inhalen door er meer aan te werken weer. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die tweede is zo cool. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Zoveel :]
    Alleen heb ik niet alles er meer van, sinds m'n pc kapot is gegaan. Op deze laptop heb ik nog niet zoveel, maar ik ben langzaam weer aan het inhalen door er meer aan te werken weer. :]


    Cool! Laat zien :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    De middelste vind ik echt heel erg mooi! Net als de eerste trouwens


    Ivar Oosterloo.

    Die zijn mooi <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."