• Ik kan wel een beetje koken, en ik doe het ook nog wel best graag! Het liefste maak ik dan spaghetti. Dat is makkelijk en lekker. Nu ben ik aan hetmaken: Spruiten, Aardappelen, en een stukje varkensvlees.

    Wat koken jullie het liefst?


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik kan goed koken en het interesseert me niet wat ik kook als ik er maar plezier in heb en het lekker is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb een keer pannekoeken proberen te maken, maar er zaten allemaal gaten in en ze waren nogal zwart haha


    Me so good.

    Ik vind het leuk om te koken en veel mensen zeggen dat ik heerlijk kook. Dus ik vind dat ik van mezelf kan zeggen dat ik goed kan koken (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik hou niet echt van koken, voornamelijk omdat ik dan eerst ook nog boodschappen moet doen (no_chears) Helaas is hier de regel in huis dat ik 2x in de week moet koken. Al heb ik dat de laatste 2 maand nooit gedaan :'D


    -

    Jaa, ik kan wel koken. Alleen vind ik het niet echt geweldig ofzo. Je moet eerst die stomme boodschappen ervoor doen, en daarna sta je sowieso een half uur achter een pannetje te roeren. Gheghe, nee niet helemaal mijn ding(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    iHoran schreef:
    ik kan alleen maar pannenkoeken en een gebakken ei maken haha (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik kan wel koken, maar ik vind er niks aan. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik bak liever (taart) (wbw)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het wel leuk om te doen , maar iedere keer als ik wat wil gaan maken staat m'n vader of mijn schouder mee te kijken. Aan de ene kant leuk , aan de andere kant is het ongelofelijk irritant. Omdat hij chefkok is geweest heeft hij echt overal commentaar op ... -_-


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik vind koken wel leuk (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'