• Ik zou vandaag naar mijn achternichtje gaan, maar nu moest ik net ineens overgeven en voel ik me dus eigenlijk niet meer fit. Alleen als ik haar af bel, wordt ze vast verdrietig omdat ze er kei lang op heeft zitten wachten tot ik eidelijk kwam. Maar zoals ik me nu voel kan ik echt niet heen.
    Het probleem is dat ik de rest van de vakantie vol afspraken zit en wie weet wanneer we dan kunnen afspreken, omdat zij ook niet altijd bij haar vader is.D:

    What do I do now? Heb ik weer.(no_chears)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 12:33 ]


    everything, in time

    Leg gewoon uit hoe je - je voelt, misschien kan ze wel even bij jou op ziekenbezoek komen?
          Beterschap Marvinnetje<3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Leg gewoon uit hoe je - je voelt, misschien kan ze wel even bij jou op ziekenbezoek komen?
          Beterschap Marvinnetje<3


    <3

    ze zal het vast wel begrijpen als je zegt dat je ziek bent

    Zeg dat je ziek bent, dat zal ze wel begrijpen.
    Maar beloof ook dat jullie snel nog eens afspreken, en doe dat dan ook. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    In een weekend gaan als ze bij haar vader is.


    Firm believer of all that is magic

    De dag is bijna voorbij, dus ik kan wel zeggen wat je had kunnen doen maar dat heeft niet echt nut meer denk ik..
    Wat heb je nu gedaan dan?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RLovesAnne schreef:
    De dag is bijna voorbij, dus ik kan wel zeggen wat je had kunnen doen maar dat heeft niet echt nut meer denk ik..
    Wat heb je nu gedaan dan?


    Ik wilde het haar vertellen, maar ik kreeg haar niet te pakken, niet via msn, niet via de telefoon en ook haar vader niet. Pas een kwartier voordat ik eigenlijk daar zou zijn, kwam ze teug op msn. Ik heb inderdaad, zoals hierboven ergens staat, gezegd dat we meteen een nieuwe afspraak zouden maken. Zij konden alleen nog 5 november dit jaar en dan kon ik niet, dus nu heb ik ze uitgenodigd voor mijn verjaardag.(:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik wilde het haar vertellen, maar ik kreeg haar niet te pakken, niet via msn, niet via de telefoon en ook haar vader niet. Pas een kwartier voordat ik eigenlijk daar zou zijn, kwam ze teug op msn. Ik heb inderdaad, zoals hierboven ergens staat, gezegd dat we meteen een nieuwe afspraak zouden maken. Zij konden alleen nog 5 november dit jaar en dan kon ik niet, dus nu heb ik ze uitgenodigd voor mijn verjaardag.(:


    Ooh, goed opgelost dan (:.
    Hoe reageerde ze er eigenlijk op?
    En ben je al weer beter?
    -een hoop vragen, sorryyy


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RLovesAnne schreef:
    (...)

    Ooh, goed opgelost dan (:.
    Hoe reageerde ze er eigenlijk op?
    En ben je al weer beter?
    -een hoop vragen, sorryyy


    Don't worry, je klinkt oprecht geïnteresseerd.;3

    Ze reageerde een beetje vaagjes, ik weet ook wel dat ik haar gekwetst heb, maar geloof me, ik had ook écht willen komen. Volgens mij dacht ze dat het een smoesje was, maar ze kent me en weet dat ik nooit lieg.(:

    Ik voel me nog iet beter, slechter, eigenlijk.:'D Maar ik overleef dit natuurlijk wel.:3


    everything, in time