• Mijn slaapkamer te pimpen. Ik vind hem namelijk nogal saai en als ik binnen kom dan krijg zo'n kil gevoel.

    Ik wil heel graag een muur zeg maar verven, maar heb zo'n idee dat dat echt niet mag van mijn ouders.

    Hoe zien jullie slaapkamers er eigenlijk uit? En zijn jullie daar tevreden over?


    <3

    Mijn slaapkamer heeft één paarse wand, één zeegroene wand en een donkerkleurige, houten vloer en ik ben er niet tevreden mee :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Groen, met houd en zwart ijzer. Opzich wel mooi, maar ik zou best iets anders willen. Maar dat mag niet van mijn vader,3/4 jaar geleden hebben we hem al verandert.

    Misschien kan je kleine dingen doen, met accessoires.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn kamer was paars met roze, en dat was echt te meisjes achtig. Dus ik ging het zwart met rood verven en het is nu vet lelijk. Ik had er allemaal posters op gehangen, maar dat posterbuddy spul bleef plakken dus overal zitten vlekken. Ik heb op mijn deuren teksten geschreven uit songteksten, en op mijn bed heb ik ook geschreven. Het ziet er echt niet uit, but I don't care. Ik ben er toch nooit, alleen om te slapen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    hmm, mijn slaapkamer?
    klein en donkerroze.
    maar we gaan verhuizen dus nu meteen verven hoeft niet.
    en o ja! heb een gigantische foto van Taylor Lautner.
    ik wordt wakker en kijk meteen in zijn gezicht.


    -

    SmileLullaby schreef:
    hmm, mijn slaapkamer?
    klein en donkerroze.
    maar we gaan verhuizen dus nu meteen verven hoeft niet.
    en o ja! heb een gigantische foto van Taylor Lautner.
    ik wordt wakker en kijk meteen in zijn gezicht.


    Hé, ik ook (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Die van mij is helemaal blauw en saai (cat)
    en ik wil nog steeds "You're my wonderwall" op een van mijn muren zetten lol

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:47 ]


    As travars

    Mooie timing, this is my story:
    Wij kwamen hier 8 jaar geleden wonen, bijna 9 jaar geleden. Ik was 11 jaar en wist niet welke kleur ik wou dus ik zei: "Doe maar wat van alle kleuren." Ik heb dus 2 paarse muren, een flashy groene en een gele. :'D Dat was mijn 11-jarige ik en ik wou zo graag een volwassener kamer. Nu is heel mijn kamer leeggehaald en al mijn rommel staat in mijn broer zijn kamer en daar slaap ik nu ook, hij is toch amper thuis. Mijn muren zijn allemaal bordeaux, ook mijn deur. Al zou ik liever een harmonicadeur hebben maar geen idee wie dat kan plaatsen. Dan een wit plafond want daar hing eerst een blauw doek aan met gele sterretjes en maantjes. :') Dat is weg en is nu créme/gebroken wit-achtig geschilderd. Mijn vensterbank krijgt ook een mooiere make-over en dan zo'n kei mooie kader/doek/dinggeval aan mijn muur van New-York in 't zwart-wit. (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:55 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn kamer heeft witte muren, roze/paarse balken en zwarte kozijnen en plinten. Kinda awesome :'D En ik heb zo'n dikke zwarte kroonluchter :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    saai, saai en nog eens saai. mn muren zijn wit en één kant is helemaal leeg omdat ik daar niks op mag plakken :c


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb mijn kamer laatst nog een andere kleur gegeven. Een hele mooie warme kleur (bloos) En ik hou van mijn kamer, hij is zo groot en mooi :'D


    -

    Mijn kamer heeft één rode muur en voor de rest witte. En hij is nu netjes opgeruimd (bloos)
    Ik zou op zich nog wel een ander bureau willen, maar voor de rest vind ik 'm prima zo (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    DEXTRO schreef:
    saai, saai en nog eens saai. mn muren zijn wit en één kant is helemaal leeg omdat ik daar niks op mag plakken :c


    Me too.


    <3

    Lichtroze muren, houten vloer, één normale bed en één hoogslaper met daaronder een bureau. Een enorme kast, en een poster van twilight en harry potter op de muur en kast.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hehehe, mijn ene kamer is zeer klein. Er past zeg maar net een bed in. Maar hij is wel heel gezellig(: en mijn andere kamer is nog een beetje een kinderkamer, met een knaloranje muur en allerlei vrolijke kleuren. Maar hij is wel gezellig. Maarja, ik zit er dan ook nooit xd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Heel veel wit, donkergrijs en zilver ^.^ En een megagrote poster van Twilight (ik ben te lui om helemaal op mijn kast te klimmen en hem eraf te halen).


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...