Om in een vliegtuig te zitten. Om 4 uur s'nachts vertrekken we weer vanuit Turkije, en dan moeten we met het vliegtuig dus weer naar Nederland. Maar ik krijg ten eerste áltijd pijn aan me oren, en aan me kaak héél erg. Dan kan ik niet eens bewegen. Ze hebben nooit eten dat ik lekker vind. Het enige wat ik kan doen is film kijken op de tv & muziek luisteren op de tv. En nu hebben ze wel Rihanna, Justin Bieber en andere artiesten die ik leuk vind. Maar alsnog.. & er zijn ook alleen maar oude films die ik al heb gezien. '17 again, What happens in Vegas enz' Haten jullie het ook om in een vliegtuig te zitten?
-
23 okt 2011 - 18:1023 okt 2011 - 18:12
Niet echt. Wij krijgen alleen maar de nieuwste films te zien, en best lekker eten.
"Well, well. Look who we've got here!"
23 okt 2011 - 18:12Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
23 okt 2011 - 18:13ik ga altijd naar Turkije & Egypte op vakantie en dan krijg je altijd films je al gezien hebt inderdaad. en dan verveel ik me, en ik kan nooit slapen in het vliegtuig, geen idee hoe dat komt. maar voor de rest vind ik vliegen wel leuk oh en ze hebben ook altijd van die superlekkere koekjes; Non Stop Cookies en daar eet ik er dan altijd heel veel van haha.
[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:14 ]
If you spread your wings, you can fly away with me.
23 okt 2011 - 18:1423 okt 2011 - 18:16Haha ik houd juist van vliegtuigen ^^
Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.
23 okt 2011 - 18:17Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten, maar mij lijt het juist super gaaf :'D.
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
23 okt 2011 - 18:17Die koffie is niet te drinken, vieze poeder troep met heet water erbij, NIET. TE. DRINKEN. ik ging over m'n nek.
Maar de film was wel leuk. :'D en ik vind het leuk om te vliegen. ^^“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
23 okt 2011 - 18:1723 okt 2011 - 18:22Neem dan een boek of mp3 mee. Dat doe ik als ik moet vliegen (niet dat ik het vaak doe).
Ik houd zelf ook niet van vliegen, maar ik heb vliegangst en dat heeft weinig te maken met de smaak van de maaltijden of de kwaliteit van de films.I can't even think straight.
23 okt 2011 - 18:25Ik vlieg morgen naar Madrid, maar ik vind vliegen eigenlijk altijd wel leuk. En naar Madrid vliegen duurt maar 2 uurtjes dus er worden geen films gedraaid en ook geen maaltijden geserveerd. Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje een luxe probleem.
Travel far enough, you'll meet yourself
23 okt 2011 - 18:26Aguamenti schreef:
Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezetenThere's faith and there's sleep - we need to pick one - please
23 okt 2011 - 18:28Ik moest om 3 uur vanuit Egypte naar Nederland vertrekken vorig jaar. Ik was doodmoe, zat naast twee mensen die nauwelijks in hun vliegtuigstoel pasten, en ik was vooral moe. Toen ben ik op de grond gaan slapen .
23 okt 2011 - 18:30Ik moest meer dan 24 uur lang in het vliegtuig zitten toen ik naar Nieuw Zeeland ging, vorig jaar. En 10 uur wachten in Tai Pei, dus 4 uur is niks. De koffie was net te zuipen, maar gelukkig konden we de stoelen plat doen en het eten was, -wonderbaarlijk genoeg- heerlijk.
(USER WAS BANNED FOR THIS POST)