• Ik houd normaal helemaal niet van rap, of beter gezegd, van maar heel weinig soorten erin. Maar sinds ik Spinal ontdekt heb, ben ik echt weg van zijn muziek. Zo heerlijk duister! :3

    Vooral dit nummer heeft iets en wat je ook zegt, je moet minstens toegeven dat dit niet de standaard rap is die je meestal hoort. :'D
    Ik weet dat de meesten het nog steeds niks zullen vinden, maar hiervoor maak ik een uitzondering. :'D

    Droom des doods;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind de muziek wel mooi maar het rappen blijf ik niet mooi vinden. D:
    Ik heb gewoon een hekel aan rap I guess ><

    Nightcrawler schreef:
    Ik vind de muziek wel mooi maar het rappen blijf ik niet mooi vinden. D:
    Ik heb gewoon een hekel aan rap I guess ><


    Kan best, ik vind er meestal ook niks aan. Maar de teksten die Spinal maakt zijn gewoon zo sterk (en duister :'D) dat ik hem persoonlijk wel goed moet vinden. :3

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:01 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.




    Hier kan ik echt om huilen, ik luister het al sinds ik twaalf ben ofzo en ik vnd het nog steeds lekkere muziek. Hakken maar met die skatepunk!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:



    Hier kan ik echt om huilen, ik luister het al sinds ik twaalf ben ofzo en ik vnd het nog steeds lekkere muziek. Hakken maar met die skatepunk!


    Ik vroeg niet om jank nummers of andere muziek, ik wilde alleen dit nummer delen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.