• Er is dus een jongen in mijn klas, D. en ik kan het heel goed met hem vinden enzo.
    Hij zit ook pas sinds dit jaar bij me in de klas dus ik ken hem pas 5 weken ofzo,
    maar we praten best veel via twitter enzo,
    en toen zei hij laatst op twitter:
    @Yvettoss is iemand waarmee ik het goed kan vinden en toch een beetje mee kloot:p

    En dat vond ik best wel lief.
    Maar toen de volgende dag hadden we Nederlands en toen liep hij de klas binnen maar hij kreeg de deur niet dicht, dus ik begon te lachen, lachte hij terug
    Toen riep mijn docente ineens door de klas: Ja eigenlijk vind ik dat Yvette en D. gewoon moeten gaan daten hoor. Zal ik een datum voor jullie plannen? Misschien moet jullie gewoon zoenen om de spanning te verbreken.

    Nou goed, toen werden we allebei zo rood als een tomaat en ging iedereen het daar ineens over hebben.

    Sinds toen doet ie eigenlijk een beetje afstandelijk, hij praat nog wel maar niet meer zo uitbundig als eerst.

    En nou tweette ie gisteren iets van; ze denkt dat ik niet bezig ben met haar, dat ik geen gevoelens heb voor haar, terwijl ik alleen maar denk aan haar, ze is mijn wereld

    Nu hoeft dat natuurlijk niet over mij te gaan dat weet ik,
    maaar nu weet ik het niet meer, ik weet ook niet of ik hem leuk vind en ik ben gewoon in de war.

    Dit moest ik even kwijt. Sorry als ik zo veel zeur.
    x


    I'm in love with you and all your little things

    Praat gewoon met hem in real life. Ga niet af op zinloze Tweets. Ik Tweet ook wel eens over jongens, maar zet nooit m'n gevoelens erop. Tenzij ik kwaad ben. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jeetje, wat een rotdocente. Ik bedoel, je hebt van die docenten die zich overal mee bemoeien. En eigenlijk had je wat tegen die docente moeten zeggen

    Maar vraag het hem gewoon, het is natuurlijk heel erg eng en je wil ook liever niet afgewezen worden maar dan heb je tenminste wel duidelijkheid


    Physics is awesome

    DEATHBAT schreef:
    Praat gewoon met hem in real life. Ga niet af op zinloze Tweets. Ik Tweet ook wel eens over jongens, maar zet nooit m'n gevoelens erop. Tenzij ik kwaad ben. (bloos)

    Idd ik zou gwn ff met hm gaan praten, want die klote docent heeft ff lekker jullie vriendschap verkloot. Toch denk ik dat hij je nog best aardig vind, en miss als je met mn praat, kun je gwn ff tussendoor dat over die tweet vragen. Sws zetten mensen hun echte gevoelens vaak niet op twitter.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wat een stomme docent! Ik zou gewoon met hem gaan praten en vragen of hij iets voor je voelt en zo nee, of jullie dan weer gewoon de leuke vrienden kunnen zijn die jullie waren. Hij zal het heus wel begrijpen, sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    Hmmm... Misschien hebben zijn vrienden er later iets over gezegd ofzo en schaamt hij zich. Sommige jongens kunnen echt niet tegen zulke dingen. Maar zoals iedereen al zegt; praat met hem in het echt, niet via twitter etc. Wie weet wat hij bedoelt met die tweet. -Het kan ook over iemand anders gaan, maar dat hoeft niet persé zo te zijn- In ieder geval succes! (flower)
    Oow en wat die leraar betreft; Ik zou het stiekem wel leuk vinden :3 Gehehe, maar ik snap dat het vervelend is als mensen dom gaan doen en als hij later afstandelijk gaat doen. -Dat deed een leraar ook met m'n crush en een ander meisje -.-'- poepdocent! ;@

    PamperGurl schreef:
    Hmmm... Misschien hebben zijn vrienden er later iets over gezegd ofzo en schaamt hij zich. Sommige jongens kunnen echt niet tegen zulke dingen. Maar zoals iedereen al zegt; praat met hem in het echt, niet via twitter etc. Wie weet wat hij bedoelt met die tweet. -Het kan ook over iemand anders gaan, maar dat hoeft niet persé zo te zijn- In ieder geval succes! (flower)
    Oow en wat die leraar betreft; Ik zou het stiekem wel leuk vinden :3 Gehehe, maar ik snap dat het vervelend is als mensen dom gaan doen en als hij later afstandelijk gaat doen. -Dat deed een leraar ook met m'n crush en een ander meisje -.-'- poepdocent! ;@


    Zulke leraren moeten zich echt eens met hun eigen leven gaan bemoeien zeg ;s


    I'm in love with you and all your little things

    dance4ever schreef:
    (...)
    Idd ik zou gwn ff met hm gaan praten, want die klote docent heeft ff lekker jullie vriendschap verkloot. Toch denk ik dat hij je nog best aardig vind, en miss als je met mn praat, kun je gwn ff tussendoor dat over die tweet vragen. Sws zetten mensen hun echte gevoelens vaak niet op twitter.


    Inspiration can hit you any time

    Maar, ik weet niet wat ik dan tegen hem moet zeggen in real life.
    Want dan zeggen we altijd onnozele dingen.
    Ik zal geen voorbeelden noemen want dan denken jullie dat ik/wij gek zijn haha.


    I'm in love with you and all your little things