• Ik wist niet dat ik zoveel haat in me kon hebben, ik tril er gewoon van over heel mijn lijf, ik word zo vreselijk razend en ik wil gewoon echt gaan slaan met alle mogelijke gevolgen ervan. Ik haat mijn stiefvader zò onbeschrijflijk hard, jullie hebben geen idee. Echt, jullie hebben geen idee.
    Ik wil hier zo graag weg, ik kan er niet meer tegen. Ik heb het gevoel dat ik gek word en ik ben zo ongelukkig hier, ik wil niet meer. (huil)

    Sorry, ik wilde het gewoon even kwijt. :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Basecca schreef:
    (...)




    TADA! No, I'm not a gothic. I just tend to look pale, that's all :'D

    Iiieh, je bent zo schattig! Ik zou het ook grappig vinden als jij fronste. :'D
    En ik wil je haar. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    SmileLullaby schreef:
    (...)

    sorry, het is eingelijk niet mijn zaken maar zulke dingen en met zulke mensen kan je gewoon niet mee praten.
    dat weet ik uit ervaring.

    Je hebt gelijk, maar ze wilde alleen maar helpen, ze kan niet echt weten hoe de situatie precies in elkaar zit.
    Maar ja, laat maar meisjes (en jongens?). Jullie zijn allemaal echt zo lief! <3

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:33 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Iiieh, je bent zo schattig! Ik zou het ook grappig vinden als jij fronste. :'D
    En ik wil je haar. :Y)


    Wacht maar tot je Baskuh spreekt, dan ben ik niet meer zo heel erg schattig x']


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Wacht maar tot je Baskuh spreekt, dan ben ik niet meer zo heel erg schattig x']

    Ik ken hem hoor. :'D
    Hij is erg. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk, maar ze wilde alleen maar helpen, ze kan niet echt weten hoe de situatie precies in elkaar zit.
    Maar ja, laat maar meisjes (en jongens?). Jullie zijn allemaal echt zo lief! <3


    inderdaad, we zijn lieve mensjes.


    -

    Captain schreef:
    (...)
    Ik ken hem hoor. :'D
    Hij is erg. :Y)


    Haha, ik kan hem behoorlijk... Nee, ik zal het zo zeggen: Ik kan hem veel laten doen wat ik wil, haha. Stiekem zijn wij een tweeling maar ben ik veeeeeeel jonger. YEEH! TWINCEST!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!