heel simpel: wat zijn jullie nu aan het doen?? - ik ben kippensoep aan het eten - op het forum in de weer zijn - muziekje luisteren. xxx
Uzumaki Naruto<3
(...) dan ga je toch gewoon heel simpel naar een ziekenhuis? vragen voor info?? en als het kan wil ik wel helpen xxx
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
- poging tot huiswerk maken - ondertussen op msn met mensen praten - netlog & myspace bijwerken
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
(...) JAAA:D Dankjee Mijn vader wérkt in eht ziekenhuis, dus ga ik eisen dat hij iets meeneemt Dankjee
- mee zingen met bullet for my valentine - mijn zusje aan het slaan met een kussen op haar hoofd - msnen - en natuurlijk op quizlet zijn
quizlets koude hande hebbe muziek luistere msn niks
We're all dancing to the same sad song.
-adem halen -Quizlet Forum -Mensen irrieteren op MSN (: -Muziek luisteren.
don't Worry...Be gay.
quizlet muziek luistere frans en natuurlijk ademhalen
Een reactie plaatsen
Get back motherfuckerz'
Ik probeer een beetje te schrijven, maar het wilt de laatste tijd niet zo. -.- En ik luister Psychosocial. Oh, nee, nu is het Fuck It All, van Slipknot. En ik ben met Lotte aan het MSNen.
blame the bully.
-Vervelen -Quizlet -Vervelen
-Quizlet. -Msn. -Leren. -Muziek luisteren. -Soms Guitar Hero On Tour op DS spelen:D.
haar kammen op q zitten
- zit achter de pc x'D - Op Quizlet. - bezig met een forum. - en op msn. - me vervelen. naja dat was het wel! Doeg Xx, Liefs Flowers
Mijn nieuwe site aan het bewerken en wat gedichtjes schrijven. Ik heb net eindelijk mijn huiswerk afgemaakt, en dat werd tijd.